Fejl med "energi-bar"

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: a,re: Fejl med "energi-bar"
Hej Lone

Har du haft tid til at se på den her? Jeg har ikke tastet mad ind siden fejlen kom frem, men vil gerne snart kunne taste mad ind igen :)
11 år17. februar 2013 kl. 13:37
Hej fedania,

Tak for påmindelsen. Jeg vidste, at jeg havde et hængeparti, men havde fuldstændig glemt hvilket. Nu har jeg fået rettet op på nogle andre småting, så det er denne der hænger.

Du kan sagtens indtaste for de efterfølgende dage - dvs. nu - bare jeg kan finde den pågældende fejl. Og det lyder det til at jeg kan ved at gå tilbage i tiden. Så tast du blot, og tak for påmindelsen :-)

Mvh Lone
11 år17. februar 2013 kl. 16:49
Hej igen,

Så vises teksten korrekt. Den gik før på procenter af linjen, hvilket selvfølgelig ikke giver helt eksakte tal, fordi jeg der afrunder et par gange. Nu bruges de eksakte tal til at vise teksten.

Stylingen/opsætningen har drillet mig lidt under ændringerne, så hvis den blå pil pludselig er rykket ned under linjen i stedet for på linjen, så må I lige give lyd fra jer. Jeg mener at have rettet det, men der er mange browsere, som mener meget forskelligt ;-)

Når jeg i øvrigt skriver "eksakte tal", så skal det forstås i forhold til de udregninger, som benyttes i programmet. Udregningerne vil aldrig være eksakte i forhold til hver vores kroppe - blot lige for at undgå misforståelser. Så de 5 kcal og teksten har reelt ingen betydning, men jeg kan nu også godt lide at de små ting hænger sammen i programmet også - ellers giver det nemt anledning til forvirring.

Tak for opmærksomheden fedania :-)
Giv lyd hvis der opstår andre ting, store som små :-)

Mvh Lone
11 år17. februar 2013 kl. 19:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });