Fejl med "energi-bar"

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Fejl med "energi-bar"
Hej Lone

Jeg har i dag et problem med baren under "Dagens mad og motion" -> "Mad". Den siger, at jeg ikke har noget råderum, men siger samtidig at jeg kan tillade mig at spise mere end jeg SKAL spise:

OBS: Jeg mangler et råderum for at kunne nå mit mål til tiden. Læs mere her
RØD: Jeg kan spise 1.002 kcal mere for at nå mit mål til tiden (og skal spise 997 kcal mere). Mere info

Der er svjks et råderum på 5 kcal.
11 år30. januar 2013 kl. 08:23
re: Fejl med "energi-bar"
Så vidt jeg kan læse det, fortæller den dig bare, at dit basalstofskifte siger, at du skal spise 2000 kcal om dagen (eller 1000 kcal mere i dag, er det nok), men at du ifølge dit mål og din aktivitetsfaktor skal spise 1000 om dagen for at nå dit mål.
Altså må du skulle motionere for 1000 kcal om dagen for både at nå mål og komme over basalstofskiftet
11 år30. januar 2013 kl. 08:33
re: Fejl med "energi-bar"
Jeg skal spise 997 kcal mere for at komme op på mit basalstofskifte, og kan spise 1.002 kcal mere i dag, for stadig at nå mit mål. Så der mangler altså ikke et råderum for at nå mit mål til tiden - der er hele 5 kcal råderum ;)
11 år30. januar 2013 kl. 08:39
a,re: Fejl med "energi-bar"
Hej fedania,

Hvis det blot er 5 kcal må det skyldes, at det simpelthen er et for lille felt til at kunne vise det. Tallene er de rette, men linjen har jeg måttet tilpasse, og det er åbenbart gået ud over 5 kcal :-)

Mvh Lone
11 år31. januar 2013 kl. 23:25
re: a,re: Fejl med "energi-bar"
Hej Lone

Jamen, det er jo teksten over baren, som ikke er korrekt.

Hvis jeg SKAL spise 997 kcal mere og MÅ spise 1002 mere, så mangler jeg jo ikke et råderum! Så derfor skal OBS-teksten ikke komme frem i den her situation.
11 år1. februar 2013 kl. 07:34
Ok, så misforstod jeg i første omgang.

Du kan vel ikke genskabe problemet på dagen, så jeg nemmere kan pille i koden? Ellers vil jeg selvfølgelig alligevel se på problemet, det er blot meget nemmere, hvis problemet er der "her og nu" :-)

Mvh Lone
11 år2. februar 2013 kl. 16:09
Desværre er der ikke fejl i dag, heller ikke når man går tilbage til 30. januar :(

Jeg skal nok råbe højt, hvis fejlen opstår igen.
11 år2. februar 2013 kl. 18:11
jeg har samme fejl med jævne mellemrum og min pil flytter sig ikke sammen med kalorierne :)
11 år2. februar 2013 kl. 19:46
fedania > tak, det gør det noget nemmere :-)

hovedretten > vil du give et eksempel på, hvornår pilen ikke flytter sig?

Mvh Lone
11 år3. februar 2013 kl. 22:05
Så er den der igen!

Teksten lige nu på (et forældet link er blevet fjernet):

OBS: Jeg mangler et råderum for at kunne nå mit mål til tiden. Læs mere her
RØD: Jeg kan spise 934 kcal mere for at nå mit mål til tiden (og skal spise 929 kcal mere). Mere info

Og da jeg kan indtage 5 kcal mere end jeg skal, så mangler jeg ikke noget råderum (selvom det kun er lillebitte og derfor ikke kan ses).
11 år14. februar 2013 kl. 11:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });