Hej Lone
Nu er den gal igen, bortset fra det er et meget større omfang, og kompatibilitetsknappen ikke altid forbedrer situationen, selvom den dog ændrer hvad der bliver vist på skærmen. Jeg får dele af sidens kodning på skærmen, grov pixellering af ikonerne, og jeg har prøvet Internet Explorer, Mozilla Firefox og Google Chrome, problemet er der alle steder. Firefox kom dog med en fejlmelding der måske giver kilden til problemet: den sagde det var komprimeringen den var gal med. Noget omkring indholdskomprimering,
Hilsen Silvercocker
Problemer med navigering
Du læser en tråd i debat > madital.dksilvercocker
re: Problemer med navigering
12 år27. maj 2012 kl. 08:01
Lone
administrator
administrator
Hej Silvercocker,
Jeg kan i dag se, hvad du mener. Jeg har også (store) problemer i de nævnte browsere, og skal have fundet ud af, hvori problemet ligger.
Og den viser mig noget forskelligt hver gang jeg trykker F5 :-/
Mvh Lone
Jeg kan i dag se, hvad du mener. Jeg har også (store) problemer i de nævnte browsere, og skal have fundet ud af, hvori problemet ligger.
Og den viser mig noget forskelligt hver gang jeg trykker F5 :-/
Mvh Lone
12 år27. maj 2012 kl. 21:13
Lone
administrator
administrator
Der er problemer med en linje til serveren, og jeg kan desværre indtil nu kun meddele, at mit webhotel er ved at se på problemet.
Mvh Lone
Mvh Lone
12 år1. juni 2012 kl. 19:55
administrator
Tak for din tilbagemelding. Jeg vil huske det, til hvis andre en dag spørger om det samme :-)
Mvh Lone