#2 af silvercocker
Problemer med navigering
Du læser en tråd i debat > madital.dksilvercocker
re: Problemer med navigering
I dag har jeg fået Madital til delvist at fungere for mig. I går fungerede den hverken på min egen konto på min computer, eller min reserve konto som jeg har brugt når jeg har skullet bruge film, internettv og lydfiler. Det der gjorde at jeg fik den til at fungere på denne reserve konto, var at jeg kom til startsiden, den hvor der nu også er en klumme omkring madital Plus, og da jeg fik logget på herfra, fungerede sitet. På min almindelige brugerkonto på min computer, kan jeg dog ikke få den side frem, den skifter automatisk når jeg indtaster madital.dk til min personlige startside, hvor jeg indtaster vægt.
12 år6. maj 2012 kl. 13:05
Lone
administrator
administrator
Hej silvercocker,
For at få startsiden frem skal du gå igennem profil-ikon > log ud. Ellers logger systemet automatisk ind, da du har sat flueben i "husk login".
Hvis problemet fortsætter vil jeg meget gerne høre, hvilken browser du benytter.
Mvh Lone
For at få startsiden frem skal du gå igennem profil-ikon > log ud. Ellers logger systemet automatisk ind, da du har sat flueben i "husk login".
Hvis problemet fortsætter vil jeg meget gerne høre, hvilken browser du benytter.
Mvh Lone
12 år7. maj 2012 kl. 17:05
silvercocker
Jeg har brug for yderligere hjælp til dette problem. Jeg kan ikke komme ind i de kategorier der burde komme frem når musen kører over et af ikonerne i toppen. Jeg får udelukkende den hvide boks der giver navnet på ikonet. Intet jeg kan trykke på. At trykke på ikonet, f.eks manden med slips, giver ingen reaktion, og altså heller ikke en liste nedenunder med underkategorier.
Gennem min reservekonto bliver jeg ikke automatisk logget på madital, der kommer startsiden hver gang og jeg bliver spurgt om login. Kan du som administrator gå ind og afmelde den automatiske log-in for mig? Jeg er dog ved at være vant til konto-hopningen, men jeg vil meget gerne have en løsning på problemet selvom jeg altså har et alternativ.
Tak for
Gennem min reservekonto bliver jeg ikke automatisk logget på madital, der kommer startsiden hver gang og jeg bliver spurgt om login. Kan du som administrator gå ind og afmelde den automatiske log-in for mig? Jeg er dog ved at være vant til konto-hopningen, men jeg vil meget gerne have en løsning på problemet selvom jeg altså har et alternativ.
Tak for
12 år7. maj 2012 kl. 17:11
silvercocker
Fingeren smuttede til sidst. Der skulle stå:
Tak for din indsats.
Tak for din indsats.
12 år7. maj 2012 kl. 17:12
Lone
administrator
administrator
Hej,
Jeg kan desværre ikke melde dig fra automatisk login. Der skal du selv fjerne fluebenet.
Jeg skal lige forstå hvordan du benytter systemet. Du refererer både til din konto, og din reservekonto?
Benytter du disse konti igennem to forskellige browsere? Jeg vil meget gerne vide hvilken eller hvilke browsere du benytter, og som dermed ikke virker.
Mvh Lone
Jeg kan desværre ikke melde dig fra automatisk login. Der skal du selv fjerne fluebenet.
Jeg skal lige forstå hvordan du benytter systemet. Du refererer både til din konto, og din reservekonto?
Benytter du disse konti igennem to forskellige browsere? Jeg vil meget gerne vide hvilken eller hvilke browsere du benytter, og som dermed ikke virker.
Mvh Lone
12 år7. maj 2012 kl. 17:16
silvercocker
Nej, det er begge gange Internet Explorer jeg bruger. Jeg havde ikke engang overvejet at tjekke om jeg kunne gå ind gennem Firefox eller Goggle Chrome. Det vil jeg dog lige give et forsøg.
Da jeg fik problemer med afspilning af alt der har noget med lyd og bevægelse oprettede jeg en ny brugerkonto på min computer, altså med seperat skrivebord, jeg HAR IKKE en anden Madital konto. Bare så det lige står klart.
Da jeg fik problemer med afspilning af alt der har noget med lyd og bevægelse oprettede jeg en ny brugerkonto på min computer, altså med seperat skrivebord, jeg HAR IKKE en anden Madital konto. Bare så det lige står klart.
12 år7. maj 2012 kl. 17:21
silvercocker
Firefox og Chrome lader mig navigere gennem ikonerne i toppen. Så hvorfor søren er det galt kun i Internet Explorer og kun på en ud af to brugerkonti på min computer? Det er åbenbart ikke den samme fejl som den der gør jeg ikke kan afspille lyd og bevægelser (emoticons, reklamer, lydklip, videoklip)
12 år7. maj 2012 kl. 17:25
Lone
administrator
administrator
Hej igen,
Tak for opklaringen om de to profiler :-)
Der er noget der hedder kompatibilitetsvisning (helt til højre i adressefeltet - viser hel eller knækket side). Prøv evt. at klikke på den i den browser, hvor det ikke virker.
Og jeg hører meget gerne resultatet, så jeg også kan hjælpe andre, hvis de oplever samme fejl :-)
Mvh Lone
Tak for opklaringen om de to profiler :-)
Der er noget der hedder kompatibilitetsvisning (helt til højre i adressefeltet - viser hel eller knækket side). Prøv evt. at klikke på den i den browser, hvor det ikke virker.
Og jeg hører meget gerne resultatet, så jeg også kan hjælpe andre, hvis de oplever samme fejl :-)
Mvh Lone
12 år7. maj 2012 kl. 22:46
silvercocker
Hej Lone
Jeg fik åbnet Madital på min normale brugerkonto, og faktisk var kompatibilitetsikonet slet ikke til stede, før jeg fik manøvreret ind på forum. Men så snart der var trykket på den, gik navigeringen i orden. Navigeringsikonet manglede altså på den startside som man får når man er logget ind, og den manglede på siden der viser graf for vægt.
Så nu vil jeg nyde igen at have fuld brug af madital på den gode gamle måde, uden al det ekstra bøvl.
Jeg fik åbnet Madital på min normale brugerkonto, og faktisk var kompatibilitetsikonet slet ikke til stede, før jeg fik manøvreret ind på forum. Men så snart der var trykket på den, gik navigeringen i orden. Navigeringsikonet manglede altså på den startside som man får når man er logget ind, og den manglede på siden der viser graf for vægt.
Så nu vil jeg nyde igen at have fuld brug af madital på den gode gamle måde, uden al det ekstra bøvl.
12 år9. maj 2012 kl. 04:51
Jeg kan ikke navigere på sitet gennem ikonerne. Jeg kunne godt indtaste min vægt, da jeg tidligere i dag gik ind på Madital, men så kunne jeg ikke komme videre. Nu, gik jeg direkte ind på forumdelen, men kan ikke navigere væk derfra.
Det skal siges at jeg har computerproblemer hvor lyd, filmklip og reklamer ikke vises, men det eneste problem jeg hidtil har haft på madital var at se den smiley der følger vægten i højre øvre hjørne på den personline del af sitet.