Søgning
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
re: Søgning
hej lone
jeg kan ikke få det til at virke og kan dermed ikke finde egne varer ved feks at skrive ... varer og eller opskrifter. ??
prøver derfor at huske det og taste ind i søge feltet feks aldi pop osv og feks huske navnene på mine opskrifter og kan dermed ikke finde det link du snakker om så der kommer en hel side med gamle egne varer og eller en hel side med egne opskrifter som førhen når jeg klikkede på enten 2 eller 3
jeg kan ikke få det til at virke og kan dermed ikke finde egne varer ved feks at skrive ... varer og eller opskrifter. ??
prøver derfor at huske det og taste ind i søge feltet feks aldi pop osv og feks huske navnene på mine opskrifter og kan dermed ikke finde det link du snakker om så der kommer en hel side med gamle egne varer og eller en hel side med egne opskrifter som førhen når jeg klikkede på enten 2 eller 3
12 år18. januar 2012 kl. 05:39
Lone
administrator
administrator
Hej flittiglise,
Funktionerne er ikke lavet på den nye siden endnu, så denne tråd er blot for at finde ud af, hvordan det helt præcist skal være. Jeg ville blot give jer mulighed for at give jeres kommentarer, hvis noget skulle laves om inden jeg går i gang med at programmere det :-)
Jeg er ved det samme med enhederne lige pt.
Mvh Lone
Funktionerne er ikke lavet på den nye siden endnu, så denne tråd er blot for at finde ud af, hvordan det helt præcist skal være. Jeg ville blot give jer mulighed for at give jeres kommentarer, hvis noget skulle laves om inden jeg går i gang med at programmere det :-)
Jeg er ved det samme med enhederne lige pt.
Mvh Lone
12 år18. januar 2012 kl. 12:01
tynd74
ok Lone
12 år18. januar 2012 kl. 13:22
administrator
(og 1-tallet er blot søgefunktionen i sig selv)
Hvis I ser på det billede jeg har linket til er det de links der findes i det øverste eksempel, som jeg refererer til. Når I klikker på "varer" vil jeres egne varer blive vist - ligesom under "disketteikon" > varer/opskrifter/tilskud ... selvfølgelig blot som søgeresultater :-)
Jeg er ikke bange for, om I vil synes om den nye søgning med dette ønske :-)
Mvh Lone