Ændringer i layoutet

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Ændringer i layoutet
Forstyrer lige igen.
I dagbogen står der ikke længere hvad du har forbrændt, når der ikke er indstastet motion. Er det med vilje?

Som nyt kunne det være fedt med en bundlinie.
(Indtaget - forbrændt)
13 år30. december 2011 kl. 13:42
Ablanu > det jeg mener med, at det ikke er helt, som jeg gerne vil have det er, at jeg synes, at ikonerne er lidt for "tegneserieagtige". Jeg vil gerne have et udtryk der viser seriøsitet, for jeg går højt op i at kilderne er fra "seriøse" steder. Hermed mener jeg vores offentlige instanser som Fødevarestyrelsen og Sundhedsstyrelsen ... modsat noget som fx en enkeltperson eller en privat virksomhed har udtalt sig om (typisk for egen vindings skyld). For mit eget vedkommende ser jeg de mange forskelligrettede udtalelser/råd om sundhed i dagens Danmark for forvirringsskabende ... jeg holder mig selv til vores offentlige instanser, når jeg skal lytte til sundhed. Alt andet tager jeg ganske lidt stilling til, og vender så tilbage til vores offentlige instanser, hvis øverste mål er befolkningens sundhed - ikke at skabe overskud i en virksomhed.
Så det er denne "seriøsitet" som jeg gerne ville have afspejlet i layoutet i noget højere grad end. Men indtil jeg er tilfreds, må jeg blot håbe, at folk (især nye som ikke kender programmet) alligevel kan se seriøsiteten på trods af "tegneserie"-layoutet :-)
Og gratis - ja, det er netop pga. copyrights/licenser :-) Der er ikke så mange, som laver noget gratis, men jeg fik et tip om, hvor jeg alligevel kunne finde nogle - og det er dem I ser. Lige pånær smileyerne som jeg ikke kunne finde i gratis udgave - så dem har jeg givet 309 kr. for og har mulighed for at downloade 4 yderligere.

Nogle gange må man blot sige, at "noget er nok for nu" som ikonerne her, selvom man egentlig hellere vil noget andet :-)

PlasticPal > først velkommen til, jeg håber du bliver glad for siden :-) ok, mht sammenligning. Jeg får det sat på således, at man kan "bladre" i dagene i oversigten. Jeg har blot noget andet "graf-visning" i hovedet, men siden det ikke er udviklet endnu, så kan jeg godt se din pointe ;-)

Mvh Lone

13 år30. december 2011 kl. 14:06
PlasticPal > angående dagbogen ... det skal jeg lige have kigget nærmere på.
13 år30. december 2011 kl. 14:08
log out
Hej Lone
Tak for forklaringen på log out. og jo tak - det virker fint!

Godt nytår :-)
13 år30. december 2011 kl. 14:11
@Lone. For mit vedkommende ville det ville være glimrende, med en "bladre" funktion.

I øvrigt imponerende med så hurtig admin svar/aktion, som her. Det har jeg ikke set andre steder. :-)
13 år30. december 2011 kl. 15:02
cvk > super :-) du kan gøre det samme, hvis du benytter andre sider med login.

PlasticPal > jeg ser, hvad jeg kan nå i dag :-) og tak for kommentaren med svartider. Jeg forsøger at svare hurtigt, selvom det ikke altid lykkes. Efter opdateringer ved jeg, at jeg skal holde mig ret nær pc'en, da der altid er en del flere kommentarer, og småting som lige skal rettes :-)
13 år30. december 2011 kl. 15:46
Det er bare supergodt! Men der er en enkelt ting jeg ikke ku finde: Klokken blev over midnat, og jeg ku ikke finde ud af at skrue tiden en dag tilbage ;-(.
Knus, elin
13 år31. december 2011 kl. 00:33
Hej Elin,

Jeg ved, at der er problemer med midnat ... men du kan både indstille tiden på indtastnings- og resultatsiderne. Jeg må se om jeg kan finde en eller anden form for løsning. Måske at "i dag" løber til kl. 3 om natten :-)

Mvh Lone
13 år31. december 2011 kl. 04:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...