#12 af maggeduddi (slettet)
Genvej til andre brugere
Du læser en tråd i debat > madital.dkmaggeduddi (slettet)
re: Genvej til andre brugere
Jeg mener det bedste ville være at man selv kan vælge om det kun er vennerne der skal kunne læse ens dagbog eller alle brugere. Hvis det er for urealistisk svært at lave syns jeg at alle venner eller ikke venner sku kunne læse ens dagbog - fordelen er bare at det er lettere at følge med i sine venners dagbog og skal ikke til at rode rundt efter vennelink til dagbøgerne.
14 år6. marts 2010 kl. 20:05
maggeduddi (slettet)
Umiddelbart syns jeg ikke man kan være ven med nogen der ikke også har godkendt en selv som ven . Men det jo rart at have mange venner for så er den flere at spejle sig i , så motivationen for at bekræfte en venneforspørgsel er stor som jeg oplever det :)
14 år6. marts 2010 kl. 20:08
maggeduddi (slettet)
Lysten til at tilføje en ny ven kommer jo oftest også af at læse et dagbogsindlæg, så dermed bliver det vel også mest frugtbart hvis også ikke-venner kan kommentere på dagbogsindlæg....med mindre den pågældende der har srevet dagbogen ikke ønsker det..Ved godt det virker lidt indviklet men jeg oplevede at det fungere godt på SD. Måske du sku snuse lidt til deres måde at få det til at fungere på...Under alle omstændigheder ville det være en fordel at kunne samle en venneliste så de enkelte er lette at være ajour med og dermed kunne give feedback på...
14 år6. marts 2010 kl. 20:15
Sannew (slettet)
Personlig synes jeg, at en af de rigtig gode ting ved denne side, er at der ikke er private vennekredse, fordi det giver rigtig meget aktivitet på forummet.
14 år7. marts 2010 kl. 10:35
Lone
administrator
administrator
Det nemmeste ville klart være at lave det sådan, at man bare kan tilføje dem man vil til ens liste. Det vil således nærmere være en "favoritliste" frem for en venneliste.
En favoritliste antyder at man bare har sine favoritter at følge.
En venneliste antyder, at der er tale om tovejskommunikation.
Jeg ser nok at de fleste vil have gavn af, at kunne følge dem man har lyst til.
Det er altid fedt at følge nogle, som afgiver en masse gode råd.
Det er selvfølgelig altid muligt at vælge til og fra om andre må se ens profil eller ej.
Er det nok med en såkaldt "favoritliste" over andre brugere? Favoritter som gensidigt følger hinanden kunne jo blive markeret på en eller anden måde, som gør opmærksom på gensidigheden.
Jeg hører gerne meninger her, da jeg synes, at det snart er ved at være tid til, at denne funktion kommer på sitet.
Mvh Lone
En favoritliste antyder at man bare har sine favoritter at følge.
En venneliste antyder, at der er tale om tovejskommunikation.
Jeg ser nok at de fleste vil have gavn af, at kunne følge dem man har lyst til.
Det er altid fedt at følge nogle, som afgiver en masse gode råd.
Det er selvfølgelig altid muligt at vælge til og fra om andre må se ens profil eller ej.
Er det nok med en såkaldt "favoritliste" over andre brugere? Favoritter som gensidigt følger hinanden kunne jo blive markeret på en eller anden måde, som gør opmærksom på gensidigheden.
Jeg hører gerne meninger her, da jeg synes, at det snart er ved at være tid til, at denne funktion kommer på sitet.
Mvh Lone
14 år7. marts 2010 kl. 16:18
maggeduddi (slettet)
Hej igen.
Ja det er en go ide med favoritlisten....Målet bliver jo mere eller mindre det samme-at det bliver lettere at følge hinanden :)) Så super hvis det snart bliver til virkelighed.!!!
Ja det er en go ide med favoritlisten....Målet bliver jo mere eller mindre det samme-at det bliver lettere at følge hinanden :)) Så super hvis det snart bliver til virkelighed.!!!
14 år10. marts 2010 kl. 09:06
administrator
Mvh Lone