Genvej til andre brugere

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Genvej til andre brugere
Jeg er begyndt at udveksle dagbogskommentarer med enkelte andre brugere, og synes nogen gange det er svært at finde ind til deres profil. Det vil være en hjælp at få tilknyttet et link til den bruger, som har skrevet kommentarer i dagbogen. Brugernavnet er i forvejen fremhævet.
14 år27. februar 2010 kl. 11:51
re: Genvej til andre brugere
Hej SiriS,

Det har du ret i. Det har også været efterspurgt tidligere.
Jeg vil prøve at finde en løsning med en eller anden form for liste :-)

Mvh Lone
14 år1. marts 2010 kl. 22:53
Jeg kan se, at jeg misforstod i første omgang - jeg sætter et link på ... forhåbentlig i denne uge :-)

Mvh Lone
14 år1. marts 2010 kl. 23:05
:-) Tusind tak!
14 år1. marts 2010 kl. 23:27
Hej SiriS,

Så er der aktivt link - både til brugerens profil og dagbog, hvis disse er gjort offentlige.

Mvh Lone
14 år2. marts 2010 kl. 18:39
Yes - og det virker! Mange tak for det. Det gør det meget nemmere at sende kommentarer frem og tilbage.
14 år2. marts 2010 kl. 22:18
Hej. Jeg er også lidt fustreret over at det er svært at holde fast i nogle bestemte at skrive med/læse om ...altså mangler en eller anden form for "venne-liste" - lidt ala slanke-doktors metoder. Det er nemlig supermotiverende at have nogle faste basis-skrive-makkere og ikke som nu hvor det føles lidt "ensomt" at være på forum.
14 år3. marts 2010 kl. 05:59
Mener du således, at man kan skrive frem og tilbage i dagbøgerne, i private indbakker eller på slankehold?

Hvad ville I have mest gavn af?

Mvh Lone
14 år3. marts 2010 kl. 15:38
For mit eget vedkommende ville det være fedt at kunne se tilknyttede venner på min profil-side med link til nye dagbogsindlæg så man kan se når der er sket noget nyt. På SD rykker det vennenavn op som nummer et på listen som har det nyeste indlæg. På den måde er det nemt at være op to date med hvad der sker for vennerne og dermed også at komme med kommentarer til dem. Således er der go mulighed for nem udveksling og bonding. Det at få venner kræver jo at man kan tilføje hinanden på en eller anden måde. Og selvfølgelig at den ønskede ven kan sige ja/nej tak på en eller anden måde ved enten at godkende venne-forspørgslen eller lade være.
14 år5. marts 2010 kl. 20:44
På SD mener jeg selv man kan vælge om man vil skrive privat til en ven eller sådan at alle vennerne og evt ikke-endnu-venner kan se det...Det er ret smart :)
14 år5. marts 2010 kl. 20:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...