#22 af bruger slettet
Kan ikke gemme
Du læser en tråd i debat > madital.dkbruger slettet
re: re: Kan ikke gemme
Der sker ikke noget. Jeg får ikke nogen pop-up boks og opdaterer jeg i min browser, hvilket jeg ikke gjorde de andre gange, bliver det indtastet slettet.
19 år21. november 2005 kl. 22:12
Lone
administrator
administrator
re: re: re: Kan ikke gemme
Det er ok, jeg har taget pop-up'en væk igen.
Du må meget gerne prøve igen. Og igen opdatere inden du indtaster - det skal du gøre hver gang lige når vi tester - inden du vælger varer og gemmer :-)
Hvad gør den nu?
Du må meget gerne prøve igen. Og igen opdatere inden du indtaster - det skal du gøre hver gang lige når vi tester - inden du vælger varer og gemmer :-)
Hvad gør den nu?
19 år21. november 2005 kl. 22:18
Lone
administrator
administrator
re: re: re: re: Kan ikke gemme
I øvrigt tak for tålmodigheden ...
19 år21. november 2005 kl. 22:22
bruger slettet
re: re: re: re: Kan ikke gemme
DEN VIRKER:-)
Tak for din hjælp og tålmodighed. En ting er at lave denne super gode side, en helt anden ting, er den service du formår at yde. Du har et drive, der vil noget.
TAK!
Tak for din hjælp og tålmodighed. En ting er at lave denne super gode side, en helt anden ting, er den service du formår at yde. Du har et drive, der vil noget.
TAK!
19 år21. november 2005 kl. 22:24
Lone
administrator
administrator
re: re: re: re: re: Kan ikke gemme
Ja, det håbede jeg, at du ville sige ...
Bagsiden er blot at andre brugere, nu får problemer, når de trykker på "enter". Men det må være sådan her for nu. Så kan alle i det mindste indtaste ...
Og jeg er for træt til at gøre mere lige nu, så jeg må blot lige gøre de andre opmærksom på den lille ændring.
Det kan godt ske, at jeg får brug for din mac-hjælp senere, når jeg lige går i gang med at se på det her ;-)
Men tusind tak for hjælpen, ved ik lige helt, hvordan jeg ellers skulle få det testet :-)
Ved du egentlig, hvilken browser du benytter på mac'en? Det kunne være, at jeg på en eller anden måde kunne hente den ned på min pc?! Det må der være nogen, der ved :-)
Mvh Lone
Bagsiden er blot at andre brugere, nu får problemer, når de trykker på "enter". Men det må være sådan her for nu. Så kan alle i det mindste indtaste ...
Og jeg er for træt til at gøre mere lige nu, så jeg må blot lige gøre de andre opmærksom på den lille ændring.
Det kan godt ske, at jeg får brug for din mac-hjælp senere, når jeg lige går i gang med at se på det her ;-)
Men tusind tak for hjælpen, ved ik lige helt, hvordan jeg ellers skulle få det testet :-)
Ved du egentlig, hvilken browser du benytter på mac'en? Det kunne være, at jeg på en eller anden måde kunne hente den ned på min pc?! Det må der være nogen, der ved :-)
Mvh Lone
19 år21. november 2005 kl. 22:32
bruger slettet
re: re: re: re: re: re: Kan ikke gemme
Ingen årsag...
Du har gjort mere end rigeligt, så jeg tror nok folk under dig din nattesøvn:-)
Browseren hedder safari. Den er også et apple produkt.
Du siger endelig bare til, hvis du har brug for en mac-testperson en anden gang. Kan du se min private mail, er du velkommen til at skrive til den, hvis der skal testes.
De bedste hilsner
d
Du har gjort mere end rigeligt, så jeg tror nok folk under dig din nattesøvn:-)
Browseren hedder safari. Den er også et apple produkt.
Du siger endelig bare til, hvis du har brug for en mac-testperson en anden gang. Kan du se min private mail, er du velkommen til at skrive til den, hvis der skal testes.
De bedste hilsner
d
19 år21. november 2005 kl. 22:46
Lone
administrator
administrator
Kan ikke gemme
Det er super! Jeg kan godt se din mail :-)
Jeg må se, om jeg ik kan få fat i en pc-udgave... det ville være lidt nemmere til en anden gang :-D
Men igen ... tusind tak for hjælpen ... og sov godt ;-)
Jeg må se, om jeg ik kan få fat i en pc-udgave... det ville være lidt nemmere til en anden gang :-D
Men igen ... tusind tak for hjælpen ... og sov godt ;-)
19 år21. november 2005 kl. 22:55
Anonym
re: Kan ikke gemme
hej, har lige set jeres mange mails. Jeg ville bare lige sige at det også er ok for mig også, nu kan jeg gemme, men bare uden at bruge enter. Fint
19 år22. november 2005 kl. 21:06
Lone
administrator
administrator
re: re: Kan ikke gemme
:-)
19 år22. november 2005 kl. 22:49
administrator
Husk at opdatere, når du står på siden :-)