#1 af Anonym
Kan ikke gemme
Du læser en tråd i debat > madital.dkAnonym
Kan ikke gemme
De sidste par dage har det ikke været muligt for mig at gemme madindtastning. Kan du hjælpe mig hurtigt, det er jo nærmest livsvigtigt for mig at sitet virker..?? Jeg benytter Mac, men det har hidtil ikke været noget problem.
19 år18. november 2005 kl. 09:32
bruger slettet
re: Kan ikke gemme
Jeg har det samme problem. Jeg sidder også på en mac. Har ikke haft problemer før i dag. Jeg troede egentlig jeg gjorde noget galt, men hvis jeg ikke er den eneste, kan det jo godt være noget med sitet. Lige som jeg har brug for sitet , mere end jeg nogensinde har haft:-)
19 år19. november 2005 kl. 15:54
Lone
administrator
administrator
Jeg har desværre ikke en mac at teste på, så det er lidt svært at tilpasse dertil.
Hvor går det helt præcist galt? Er det ved søgningen eller når man trykker tilføj ... eller først efter der er trykket gem? Eller hvornår? :-)
Mvh Lone
Hvor går det helt præcist galt? Er det ved søgningen eller når man trykker tilføj ... eller først efter der er trykket gem? Eller hvornår? :-)
Mvh Lone
19 år20. november 2005 kl. 19:35
bruger slettet
re: re: Kan ikke gemme
Jeg kan godt indtaste hvilken mad jeg har spist og hvor meget, men når jeg så vil gemme mine indtastninger, så sker der ikke noget. Man bliver på samme side. Går jeg ind for at se mine indtastninger på grafen, er de ikke gemt. Det gælder det samme med motion. Jeg kan tilgengæld gå ind og ændre/slette mål og åbenbart også skrive indlæg. Fejlen ligger så vidt jeg kan se, kun når jeg skal indtaste mad/vægt og motion.
Håber det er svar nok...
Håber det er svar nok...
19 år21. november 2005 kl. 12:32
julie willert (slettet)
re: re: re: Kan ikke gemme
Ja, det er præcis de problemer jeg også har. Det der er mærkeligt er at det har virket, men pludselig gør det ikke.
19 år21. november 2005 kl. 15:32
julie willert (slettet)
Ja, det er præcis de problemer jeg også har. Det der er mærkeligt er at det har virket, men pludselig gør det ikke.
19 år21. november 2005 kl. 15:32
Lone
administrator
administrator
Ok, ja det lyder ret besynderligt, for den fejl får jeg ikke selv.
Men jeg vil prøve at kigge på det, der må kunne gøres noget ved det jo.
Jeg har rettet en anden fejl ved opskrifterne i dag, så vil I prøve at se, om det har fjernet denne fejl, efter at I har læst dette indlæg?
Vil en af mac-brugerne ik lige give lyd om fejlen stadig eksisterer... :-)
Men jeg vil prøve at kigge på det, der må kunne gøres noget ved det jo.
Jeg har rettet en anden fejl ved opskrifterne i dag, så vil I prøve at se, om det har fjernet denne fejl, efter at I har læst dette indlæg?
Vil en af mac-brugerne ik lige give lyd om fejlen stadig eksisterer... :-)
19 år21. november 2005 kl. 16:39
bruger slettet
re: re: re: re: Kan ikke gemme
Nu har jeg lige prøvet og der er stadig det samme problem.
19 år21. november 2005 kl. 19:51
Lone
administrator
administrator
Kan ikke gemme
Hej igen,
Jeg beklager, at jeg må teste på denne måde, men jeg har ingen mulighed for at komme til en mac.
Vil en af jer prøve igen, jeg har lavet en lille ændring, som jeg håber på løser problemet. Jeg tror desværre ikke, at det er løsningen, men jeg kan ikke se, hvad det ellers skulle være.
Vil I teste min lille ændring - blot indtast en enkelt vare og se om den bliver gemt - og så lige give svar her igen uanset.
Mvh Lone
Jeg beklager, at jeg må teste på denne måde, men jeg har ingen mulighed for at komme til en mac.
Vil en af jer prøve igen, jeg har lavet en lille ændring, som jeg håber på løser problemet. Jeg tror desværre ikke, at det er løsningen, men jeg kan ikke se, hvad det ellers skulle være.
Vil I teste min lille ændring - blot indtast en enkelt vare og se om den bliver gemt - og så lige give svar her igen uanset.
Mvh Lone
19 år21. november 2005 kl. 21:10
bruger slettet
Det virker desværre stadig ikke...
19 år21. november 2005 kl. 21:15