#12 af Lone (administrator)
Måltidsfordeling med direkte kcal-udregning
Du læser en tråd i debat > madital.dkLone
administrator
administrator
re: Måltidsfordeling med direkte kcal-udregning
Så er der opdateret og man kan vælge at opdatere "antal gram" under info>mad.
Der er nogle indstillinger, som automatisk sættes, når man vælger denne funktion - maden fordeles ud på dato, måltid og opskrifter udspecificeres ikke.
God fornøjelse med den nye funktion.
Mvh Lone
Der er nogle indstillinger, som automatisk sættes, når man vælger denne funktion - maden fordeles ud på dato, måltid og opskrifter udspecificeres ikke.
God fornøjelse med den nye funktion.
Mvh Lone
15 år22. april 2009 kl. 18:34
Lone
administrator
administrator
Man skal i øvrigt klikke på "opdater" ved mængde :-) så kommer der felter frem, der kan redigeres.
15 år22. april 2009 kl. 20:36
bruger slettet
Det er dælme smart, hold op hvor er det blevet nemt at planlægge med den nye funktion. Tak for den :-)
15 år23. april 2009 kl. 13:03
bruger slettet
Kunne man få den mulighed for at opdatere når man laver opskrifter? Fx. hvis jeg vil lave pizza og laver en opskrift så hopper jeg frem og tilbage for at rette, så det kommer til at blive et acceptabelt kalorieantal. Bare et forslag :-)
15 år26. maj 2009 kl. 23:01
Rollike
Ahhh tak!
Er faldet en del af på den på det sidste.... håber den her opdatering kan gøre at jeg kommer igang igen :) 1000 tak.
Er faldet en del af på den på det sidste.... håber den her opdatering kan gøre at jeg kommer igang igen :) 1000 tak.
15 år27. maj 2009 kl. 20:49
Lone
administrator
administrator
Hej vira,
Jeg har hverken glemt eller overset dit indlæg ... jeg har blot slet ikke tid til at kigge på det lige nu.
Men det er i hukommelsen!
Mvh Lone
Jeg har hverken glemt eller overset dit indlæg ... jeg har blot slet ikke tid til at kigge på det lige nu.
Men det er i hukommelsen!
Mvh Lone
15 år2. juni 2009 kl. 20:32
bruger slettet
Helt iorden :-)
15 år2. juni 2009 kl. 23:17
administrator
Jeg håber at kunne opdatere senest lørdag.
Mvh Lone