Kostfibre

Du læser en tråd i debat > madital.dk

re: Kostfibre
Hej Lone din dejlige steg!

Ja programmet virker! Over al forventning endda!

Godt du ikke spekulerede så meget over alle disse ting dengang du i sin tid opfandt programmet, så du måske havde tænkt - nej det er for kompliceret, jeg må hellere lade det ligge. (Ikke at du virker som typen der lader sig stoppe af noget som helst ;-)

Du skal i hvert fald have tusinde tak for din stor indsats med at holde det ved lige og gøre det bedre. TAK.

Hvordan er det forresten gået med lærestudiet?
Er du igang med de afsluttende eksamener? Hvis ja, så held og lykke med det!

16 år18. marts 2008 kl. 18:43
re: Kostfibre
Hej med jer,

Dejligt som I tager det :-)

Spacy> Det går fint nok med lærerstudiet, jeg kan dog godt mærke, at jeg er glad for at skolen er færdig til sommer :-) - og at vi så skal ud og prøve kræfter med vores egne klasser i længere tid end de korte praktikperioder på 4-8 uger :-) Så de afsluttende eksamener venter lige rundt om hjørnet :-)

claus> jeg håber da at jeg hele tiden kan forbedre det herinde ... i nogle perioder mere end andre :-) se i øvrigt gruppe/hold-tråden igen, hvor der er taget en "venner-idé" op.

Mvh Lone
16 år21. marts 2008 kl. 13:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });