Grupper/hold
Du læser en tråd i debat > madital.dktynd74
re: Grupper/hold
hej lone
jeg mener stadigvæk det jeg har skrevet tidligere i dette indlæg. ( se overstående) ;O)
jeg tror det vil skræmme mange væk.
jeg synes din side er super som den er nu. ;-)
lise
jeg mener stadigvæk det jeg har skrevet tidligere i dette indlæg. ( se overstående) ;O)
jeg tror det vil skræmme mange væk.
jeg synes din side er super som den er nu. ;-)
lise
16 år21. marts 2008 kl. 17:28
iakob
Jeg har ikke behov for grupper eller venner her. Jeg har brug for støtte, hjælp og inspiration. Det får jeg hvis jeg har nem adgang til det der sker. Hvis der sker en masse privat mellem nogen medlemmer, så vil resten af medlemmerne jo gå glip af det.
Og det vil måske også gøre det lidt sværere for nye? Og for de knap så socialt anlagte? Og for folk som ikke er vant til at bruge vennelister, profiler, dagbøger og blogs.
Og det vil måske også gøre det lidt sværere for nye? Og for de knap så socialt anlagte? Og for folk som ikke er vant til at bruge vennelister, profiler, dagbøger og blogs.
16 år21. marts 2008 kl. 22:01
beta (slettet)
Hej Lone
Tror ikke vi mangler en venneliste, ikke fordi jeg vil bremse dig i dit videreudbygning af siten, dejligt at du gider .
Du kunne da prøve at oprette en "venneliste" og så se om der er nogen der vil bruge den, den kan vel altid fjernes igen.
Tænker du på en vennlist som modparten skal godkende.
Forsat god påske
Mvh beta
Tror ikke vi mangler en venneliste, ikke fordi jeg vil bremse dig i dit videreudbygning af siten, dejligt at du gider .
Du kunne da prøve at oprette en "venneliste" og så se om der er nogen der vil bruge den, den kan vel altid fjernes igen.
Tænker du på en vennlist som modparten skal godkende.
Forsat god påske
Mvh beta
16 år22. marts 2008 kl. 09:22
Lone
administrator
administrator
Beta>Systemet bliver mere bremset, hvis der er en masse ubrugte funktioner, så giv endelig jeres mening tilkende :-)
Jeg havde forestillet mig at man har sin egen liste, som man kan komme de andre brugere på - egentlig uden deres accept. Det er blot for nemhedens skyld, hvis man ønsker at følge nogle bestemte brugeres dagbøger eller profiler :-)
Men det kan da godt ske, at det næste skal være varekategorierne ... altså om noget er grøntsager/kartofler/majs eller juice, det har der været lidt problemer med. Er det en bedre idé :-)
Mvh Lone
Jeg havde forestillet mig at man har sin egen liste, som man kan komme de andre brugere på - egentlig uden deres accept. Det er blot for nemhedens skyld, hvis man ønsker at følge nogle bestemte brugeres dagbøger eller profiler :-)
Men det kan da godt ske, at det næste skal være varekategorierne ... altså om noget er grøntsager/kartofler/majs eller juice, det har der været lidt problemer med. Er det en bedre idé :-)
Mvh Lone
16 år22. marts 2008 kl. 12:37
iakob
Helt sikkert - jeg har mere brug for en god oversigt på infosiden :-)
Jeg har også tænkt på at det kunne være rart at kunne bruge opskrifter som ingrediens i andre opskrifter. Butterdej, universal-dej (som grundlag for pizzabund, boller og andet bagværk), font, hjemmelavet ketchup, suppe, kødretter og en hel masse andre ingredienser - ja de starter jo som en opskrift selv.
Vi får f.eks. tit rester - og hele ideen er jo at bruge resterne fra en opskrift i en anden (biksemad - bare for at nævne een oplagt een).
Jeg har også tænkt på at det kunne være rart at kunne bruge opskrifter som ingrediens i andre opskrifter. Butterdej, universal-dej (som grundlag for pizzabund, boller og andet bagværk), font, hjemmelavet ketchup, suppe, kødretter og en hel masse andre ingredienser - ja de starter jo som en opskrift selv.
Vi får f.eks. tit rester - og hele ideen er jo at bruge resterne fra en opskrift i en anden (biksemad - bare for at nævne een oplagt een).
16 år22. marts 2008 kl. 20:42
deadea (slettet)
Jeg har heller ikk behov for at kunne tilmelde sig som gruppe herinde.
Tilgengæld ville det være rart hvis det blev oprettet et godt struktureret forum hvor man kan lægge opskrifter ind.
Og det ville være super super hvis man kunne få lov at sætte billeder herpå beskederne eller andre steder. Til at knytte til evt. opskrifter og måske til at vise sine før efter billeder af vægttabet og sådan.
Udover dette kører det bare perfekt, er virkeligt glad for dette program. Tak for det :)
Tilgengæld ville det være rart hvis det blev oprettet et godt struktureret forum hvor man kan lægge opskrifter ind.
Og det ville være super super hvis man kunne få lov at sætte billeder herpå beskederne eller andre steder. Til at knytte til evt. opskrifter og måske til at vise sine før efter billeder af vægttabet og sådan.
Udover dette kører det bare perfekt, er virkeligt glad for dette program. Tak for det :)
16 år2. april 2008 kl. 01:47
bruger slettet
jeg tror mere jeg mangler at forum bliver mere overskueligt. Det er af en eller anden grund ikke voldsomt indbydende. På SD brugte jeg forum meget, men her finder jeg det besværligt at klikke frem og tilbage, og bruger det derfor ikke rigtig.
16 år2. april 2008 kl. 14:23
bruger slettet
Jeg synes også at det kunne være en god ide med et forum til opskrifter. Så kunne man inspirere hinanden lidt til at prøve andre retter end dem man plejer. Jeg synes overhovedet ikke at forum er uoverskueligt og jeg læser alt, hvad der skrives. For mig fungerer det hele og det er en rigtig god side, som jeg også anbefaler til andre.
16 år4. april 2008 kl. 07:09
administrator
Jeg har været rundt forskellige steder for at finde inspiration og der er jeg også faldet over den der "venneliste-idé".
Så lad os lige kaste bolden i luften en gang til og høre om det er noget folk ønsker.
Jeg havde forestillet mig det f.eks. som at man kan tilføje forskellige brugere til sin egen venneliste og på den måde får nem adgang til deres profiler/dagbøger fra denne liste.
Det synes jeg egentlig er en meget god idé, men hvad siger I herinde? Jeg er blevet overrasket før mht. at I ikke manglede grupper - så var det da godt at jeg ikke kom i gang for alvor med at lave det :-) For jeg tror egentlig at I har ret, når jeg sådan kigger andre steder.
Mvh Lone