Det er ikke en funktion, jeg lige har brug for - men det kan jo være, der er andre, der vil bruge det.
Til gengæld synes jeg, at det ville blive for meget med et forum til hver gruppe, der bliver oprettet - det er jo ikke fordi at der er for meget gang i forummet i forvejen, så hvis halvdelen af snakken rykker over i mere private fora, så risikerer du nok, at det går helt i stå.
Bare min mening...
#2 af claus (slettet)
administrator
Jeg er så småt ved at sammensætte de første koder til, at man på Madital kan tilmelde sig et hold og på den måde være en lille gruppe, der følger hinanden.
Det jeg umiddelbart lige har tænkt, det skulle indeholde er:
- en overordnet side, der viser tilgængelige hold, herunder med holdets navn, en beskrivelse, mulighed for tilmelding og for andre at kontakte holdet
- hvert enkelt hold skal så kunne ses på en anden side, hvor der er oplysninger om medlemmer - deres brugernavn, alder, startvægt, mål osv.
- derudover tænker jeg at hvert enkelt hold skal have et forum, så medlemmerne kan snakke sammen alle på ét sted.
Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke ønsker I har til sådanne grupper. Har I andre forslag end ovenstående? Eller eventuelle udvidelser? Eller har I overhovedet ikke behov for sådanne grupper?
Kom endelig med jeres bud, så det kan blive bedst muligt.
Jeg kan som altid ikke sige, hvornår det bliver færdigt - det kommer an på, om det driller, og hvor meget tid jeg lige har :-) Men nu er det i gang :-)
Mvh Lone