Grupper/hold

Du læser en tråd i debat > madital.dk

Grupper/hold
Kære brugere,

Jeg er så småt ved at sammensætte de første koder til, at man på Madital kan tilmelde sig et hold og på den måde være en lille gruppe, der følger hinanden.

Det jeg umiddelbart lige har tænkt, det skulle indeholde er:
- en overordnet side, der viser tilgængelige hold, herunder med holdets navn, en beskrivelse, mulighed for tilmelding og for andre at kontakte holdet
- hvert enkelt hold skal så kunne ses på en anden side, hvor der er oplysninger om medlemmer - deres brugernavn, alder, startvægt, mål osv.
- derudover tænker jeg at hvert enkelt hold skal have et forum, så medlemmerne kan snakke sammen alle på ét sted.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvilke ønsker I har til sådanne grupper. Har I andre forslag end ovenstående? Eller eventuelle udvidelser? Eller har I overhovedet ikke behov for sådanne grupper?

Kom endelig med jeres bud, så det kan blive bedst muligt.

Jeg kan som altid ikke sige, hvornår det bliver færdigt - det kommer an på, om det driller, og hvor meget tid jeg lige har :-) Men nu er det i gang :-)

Mvh Lone
16 år12. marts 2008 kl. 11:31
re: Grupper/hold
Det er ikke en funktion, jeg lige har brug for - men det kan jo være, der er andre, der vil bruge det.

Til gengæld synes jeg, at det ville blive for meget med et forum til hver gruppe, der bliver oprettet - det er jo ikke fordi at der er for meget gang i forummet i forvejen, så hvis halvdelen af snakken rykker over i mere private fora, så risikerer du nok, at det går helt i stå.

Bare min mening...
16 år12. marts 2008 kl. 12:32
Jeg synes heller ikke det er noget jeg har brug for. Det vigtigste for mig er at kunne holde øje med hvad jeg spiser.

Jeg var en kort overgang inde på slankerummet, hvor der var forskellige hold, men dem var der ikke meget gang i.

Kirsten
16 år12. marts 2008 kl. 13:25
hej lone

i sin tid var jeg på madogsundhed . der var der grupper,
alle de forum der var derinde døde ud. nu tre år senere kan jeg se at en af mine indlæg stadig står på deres startside. og det er jo tegn på der ikke sker ret meget.
jeg synes om din side som den er nu og synes netop at jeg har gavn af den megen liv herinde.
kunne også godt frygte klike-dannelser sådan at fremmede ikke vil føle sig så velkommen.
lise
16 år12. marts 2008 kl. 18:24
Jeg har det helt som Claus, Kirsten og Lise. Jeg tror ikke jeg ville bruge sådanne grupper og min erfaring fra slankerummet er også at med færre mennesker i forummerne så sker der mindre, og hvis der sker mindre så bliver folk væk. Ond cirkel.

I disse forums som det er nu, så er man næsten sikker på at få svar i løbet af en dags tid - oftest nogle få timer. Hvis vi deler os op i hold så kan der jo gå dage før man får svar. Og man får helt sikkert ikke så mange svar og så mange vinkler på.
16 år13. marts 2008 kl. 10:59
Hej Lone

Synes ikke der mangler yderlig et forum, det kører perfekt det vi har.

Det jeg mangler er at kunne lægge en privat besked, til den enkelte bruger, evt i deres profil.

Mvh beta
16 år13. marts 2008 kl. 19:32
Jeg har heller ikke lige kunnet forstå dem som mangler grupperne. Jeg kan da godt huske at jeg i starten tænkte at det var nemmere at relatere sig til dem som skulle tabe 10+ kilo end dem som ikke skulle tabe så meget. Men i bund og grund er det de samme problemer vi slås med. Og vi kan bruge hinandens råd. Så jeg har heller ikke så meget brug for grupperne og ekstra fora.
16 år14. marts 2008 kl. 09:44
Hej !
Jeg er også helt enig med de andre, det kører rigtig godt som det er nu.
Tilhører man en bestemt gruppe kan det måske også gå hen og blive for forpligtende, hvilket ikke er så smart hvis man en overgang ikke har så meget tid til det. Som det er nu kan man altid dumpe ind og ud alt efter hvor meget tid man har.
Det har jo også vist sig at de nye grupper du har oprettet "10+" og "brug for at tage på" ikke har så stor tilslutning endda.

Efter at du har lavet det super smarte tiltag med at man kan se medlemmernes køn, alder og vægt når man holder musen over navnet, så er meget jo klarlagt, det kunne måske udvides med mål el. andet også. Den funktion er jeg i hvert fal meget glad for :-)

Jeg tror at flere grupper vil blive for uoverskueligt og man vil risikere ikke at få alle guldkornene med :-)
16 år17. marts 2008 kl. 23:34
Grupper mener jeg også ville udtynde forummet.

MNen deri mod synes jeg at det kunne være dejligt med en ny kategori i forummet som hedder "alle". Her i skulle alle indlæg kopiere sig over i efterhånden som de bliver skrevet, så os der læser alt (og ja jeg har læst HELE forummet) har nemmere ved at finde de nye indlæg. Så ville de komme der ind i hulter til bulter, men efter klokkeslet og dato.

Så er det stadig muligt at læse kun om motion, hvis det er ens største interesse, eller også kan man vælge at læse alt det nyeste.

Håber du forstår Lone, ellers er der et godt eksempel på aarstiderne.com
16 år18. marts 2008 kl. 01:16
hej Lone
jeg kommer lige fra slankedoktor, hvor jeg har været medlem i lidt over 1 år. Der har jeg nydt dels debatforum, hvor alle kan melde ind, og dels at vælge "personlige venner", hvor man kan følge med i hinandens dagbøger.
Jeg ved ikke rigtig, hvordan madital kører endnu. Det skal jeg til at finde ud af. Men jeg synes i har en rigtig flot kurve!
mvh Margitte
16 år19. marts 2008 kl. 19:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });