#12 af 2regnormsryggen (slettet)
Den amerikanske drøm
Du læser en tråd i debat > kost2regnormsryggen (slettet)
re: Den amerikanske drøm
Hej Miaprut
Jeg har oz prøvet denne suppekur og tabte denne gang 3,5 kg på den..Var kun på den i 5 dage, så var jeg nød til at stoppe, fordi jeg var ved at brække mig over suppen..Synes virkelig den smager træls..
Men vi er jo forskellige og har alle forskellig smag, så håber at du får held med den..Vil da gerne høre, hvordan det går i dit forløb. :-)
Jeg har selv været på mange sjove kure, for at bruge dem som kick start, men har for det meste tage det hele på igen.
Nu er jeg så på dukan kuren, startede i november, og er super glad for det..du er velkommen til at læse mere i min tråd `dukan kuren ` :-) Det er jo en livstilsomlægning, som jeg tror er det rigtige...Det virker i hvert fald for mig..
Rigtig meget held og lykke med det :-)
Mvh. regnormsryggen.
Jeg har oz prøvet denne suppekur og tabte denne gang 3,5 kg på den..Var kun på den i 5 dage, så var jeg nød til at stoppe, fordi jeg var ved at brække mig over suppen..Synes virkelig den smager træls..
Men vi er jo forskellige og har alle forskellig smag, så håber at du får held med den..Vil da gerne høre, hvordan det går i dit forløb. :-)
Jeg har selv været på mange sjove kure, for at bruge dem som kick start, men har for det meste tage det hele på igen.
Nu er jeg så på dukan kuren, startede i november, og er super glad for det..du er velkommen til at læse mere i min tråd `dukan kuren ` :-) Det er jo en livstilsomlægning, som jeg tror er det rigtige...Det virker i hvert fald for mig..
Rigtig meget held og lykke med det :-)
Mvh. regnormsryggen.
11 år10. januar 2013 kl. 22:03
hovedretten (slettet)
jeg sidder og tænker på hvor du får proteiner fra? den smule der er en enkelt dag er ikke nok til at holde dine muskler opbygget. jeg tænker ikke på de store muskler men på de indre muskler og især hjertet. hvis man begynder at nedbryde ejet muskelvæv risikerer man jo at komme værre ud af det end da man startede :/
plus at kroppen vil bruge kræfter på at regenerere tabt muskelmassse efterfølgende med vægtøgning til følge
bare et par strøtanker herfra :)
plus at kroppen vil bruge kræfter på at regenerere tabt muskelmassse efterfølgende med vægtøgning til følge
bare et par strøtanker herfra :)
11 år19. januar 2013 kl. 09:16
2regnormsryggen (slettet)
Hvordan gik det med kuren miaprut ? :-)
11 år19. januar 2013 kl. 11:49
Jeg spiser godt nok ikke så meget suppe, men mest det man ellers skal spise på kuren... Er ved at overveje at grunden til at det er hvidkålsuppe man skal spise er at man så derfor ikke spiser ret meget.. Spøg til side, suppen smager faktisk ok (og det er store ord fra mig, som altid har været ved at kaste op over både smagen og konsistensen af hvidkål)