#12 af beyondswish (slettet)
Hvor tit...
Du læser en tråd i debat > kostbeyondswish (slettet)
re: Hvor tit...
Jeg er i gang med mit vægttab og taber mig lige nu ca 700 gram i ugen... Det er svært at sige hvor tit jeg spiser usundt da der ofte er tale om en "vægtning". f.eks. hvis jeg spiser det her, så kan jeg i hvert fald ikke spise "noget andet", og/eller - Hvis jeg spiser det her så taber jeg mig lidt mindre den her uge, er det det værd i forhold til de ekstra kalorier?
Jeg har ALDRIG dårlig samvittighed over hvad jeg spiser, da det altid er et bevidst valg jeg tager mig, og nogle uger spiser jeg intet usundt, andre gange synder jeg en smule og nogle gange meget... Altså der er jo også stor forskel på at synde med en kæmpe pizza eller et stykke chokolade f.eks.
Jeg har ALDRIG dårlig samvittighed over hvad jeg spiser, da det altid er et bevidst valg jeg tager mig, og nogle uger spiser jeg intet usundt, andre gange synder jeg en smule og nogle gange meget... Altså der er jo også stor forskel på at synde med en kæmpe pizza eller et stykke chokolade f.eks.
12 år25. juni 2012 kl. 22:23
Lige nu er målet at vedligeholde vægten. Jeg håber, at jeg på et tidspunkt kan slappe lidt mere af, men for mig har løsningen vist sig at være, at jeg har sukkerfri is i fryseren, så jeg siger nej til is, som andre tilbyder mig og kan alligevel tilfredsstille behovet engang imellem. I tasken har jeg som regel et "godt" alternativ. Jeg har bagt muffins og frosset dem ned, og skal jeg et sted hen, hvor jeg "frygter for kage", tager jeg et par muffins med. Ved at jeg kun spiser mine egne sukkerfri kager og slik, er jeg begrænset af den mængde, som jeg har taget med og kan alligevel spise med.