Vil du stadig..?

Du læser en tråd i debat > kost

re: Vil du stadig..?
Jeg mener, at man skal stoppe med at tælle kalorier på et tidspunkt. Jeg har talt kalorier i perioder af meget af mit liv og har været tykkere og tyndere. Jeg har nu tabt mig 13kg her i vinter og har et bmi på 23,5 og er yderst tilfreds. Jeg blev ved med at tælle kalorier og skrive ind, men tvang mig selv til til sidst at holde op- jeg tror ikke på det er sundt i længden. Jeg tæller måske stadig lidt inde i hovedet, men tror på at det er rigtig vigtigt, at man lærer at stå på egne ben og træffe sunde valg uden at sku skrive det ned. Det betyder noget for mig. Jeg skriver stadig min vægt ind og har et vedligeholdelsesmål, så jeg ikke pludselig falder i.. Men selvfølgelig er det jo en smagssag:-)
12 år9. marts 2012 kl. 10:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });