Nupo..

Du læser en tråd i debat > kost

re: Nupo..
Tak for jeres svar..

Mht. til sammenkogt, er jeg ikke helt sikker på mængden for sjusede mig lidt frem..

Jeg er 25 år og vejer 89 kg, vil gerne ned på 70..

Jeg træner 3-4 gange om ugen i fitness (cardiotræning eller dansehold) ca. en time pr. gang.

Jeg elsker mad, og min samlever er meget slank og kan spise alt.. Så det er lidt svært at afstemme vores mad..
12 år1. februar 2012 kl. 18:29
Min dagbog burde være åben, er den det?
12 år1. februar 2012 kl. 18:30
Det er den ikke nej :=)
12 år1. februar 2012 kl. 18:31
Så skulle den være der :-)
12 år1. februar 2012 kl. 18:52
God og lækker mad kan godt være sund mad, det gælder bare om at tilberede det på den rigtige måde :)
Prøv at fortæl din samlever, at du gerne vil tabe dig, og tag den så derfra - det er altid nemmere med lidt støtte. Så kan I også, hvis I altid spiser sammen, lave nogle 'ordentlige' retter, evt med mulighed for en 'slank' (mange grønsager) version og en lidt 'federe' (f.eks. sovs) version - eller bare med mulighed for at spise hhv. lidt og meget ;)
12 år1. februar 2012 kl. 19:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });