Nupo..

Du læser en tråd i debat > kost

Nupo..
Hej alle..

Er der nogle af jer som har erfaringer med Nupo..

Jeg har idag spist et brev Nupo til morgen og et til frokost..

2 gulerødder til eftermiddag.

Sammenkogt ( pølser, svinekød, bacon, champion og brun sovs lavet på mælk og vand) med grøntsager til aften.

Lyder det fornuftigt?

Jeg regner med at tage en portion Nupo mere til aften..
12 år31. januar 2012 kl. 18:37
re: Nupo..
Det kommer vel an på hvad dit mål er med det?
12 år31. januar 2012 kl. 19:31
Vil dog sige din aftensmad lyder noget kalorierig?
12 år31. januar 2012 kl. 19:32
Mit endelige mål er at tabe 19 kilo..

Jeg har indtaget 1500 kcal idag med det hele..
12 år31. januar 2012 kl. 19:42
Sammenkogt var det som resten af familien fik.. Jeg fik så grøntsager istedet for kartofler..
12 år31. januar 2012 kl. 19:44
Hvor meget vejer du, hvor høj er du og hvor gammel er du?
Og jeg vil gætte på, at du fik rigtig mange kalorier til aften, hvis du kom op på 1500.. Hvad med at få en lidt mere kaloriefattig ret næste gang - og så spise mere normalt resten af dagen? :)
12 år31. januar 2012 kl. 19:46
Har selv, ganske kort, prøvet Nuko, men syntes det smagte frygteligt og fik (heldigvis) overbevist mig selv om, at det var bedre at finde noget, jeg også kan følge resten af livet.

Personligt ser jeg det måske bedre, hvis man ellers kan lide det, som hjælp senere til at holde vægten,, til at fylde maven lidt før måltiderne, men best of luck herfra.

Svært at vurdere din mad når du ikke nævner, hvad du fik ud over aftensmaden .. Eller var det kun Nupo.. Ja jeg har ikke forstand på det Nupo, men tænker den aftensmad måske ikke lyder fantastisk sund så du måske nemt risikerer bare at at tage det på bagefter.. Intet negativ, bare ærlige tanker, så må du tage det du kan bruge :=)

Har selv lige rundet de første 19 kg denne uge, så er godt klar over det ikke er en nem kamp :=)
12 år31. januar 2012 kl. 20:38
Et almindeligt måltid mad bør ikke overstige 500 kcal, men du kan godt mixe nupo kuren med et dagligt måltid mad. Det hjælper til at holde maven igang at der er noget at arbejde med. Dog understreger Nupo på sin hjemmeside at der skal indtages 6 breve shake eller suppe, og at det ikke kan helt erstattes af barerne. De forskellige kombinationer af nupo og rigtig mad Nupo selv har opstillet bruger også de 6 breve om dagen.
12 år1. februar 2012 kl. 09:56
Tillykke Benni med det flotte vægttab - har du ikke din egen tråd?
12 år1. februar 2012 kl. 10:53
Enig med de andre i at du spiser for lidt i løbet af dagen og så for meget til aften. Selv om du måske føler det er OK at gå og være lidt småsulten i løbet af dagen gætter jeg på at du spiste en meget stor portion aftensmad siden du endte på så forholdsvis mange kalorier.
Så vidt jeg kan regne ud har din aftensmad indeholdt omkring 1250kcal. Det er alt for meget. Mere grøntsager og mindre sammenkogt, så det blvier ca. 500kcal er mere rimeligt.

1500kcal om dagen er i øvrigt helt OK og burde give dig et OK vægttab. Men med mindre du vil leve af nupo resten af livet, bør du prøve at skabe en god mæthedsfølelse allerede fra morgenen.
Jeg spiser selv omkring 1250kcal om dagen uden at være sulten (og uden Nupo) Noget af det er selvfølgelig tilvænning til mindre mad, men man skal jo starte et sted.
Kan du ikke skrive lidt mere om din alder, køn og vægt, så er det lidt nemmere at komme med input :)
12 år1. februar 2012 kl. 11:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });