#12 af NBrix (slettet)
flydende kost
Du læser en tråd i debat > kostNBrix (slettet)
re: flydende kost
Først vil jeg lige sige JessieL at du skal passe på dig selv.
Når det så er sagt er det meget let at smide hurtige kilo, men der er visse ting der kommer med en meget stort vægtab(ikke nødvendigvis gode ting). Dette vil kunne gøres udelukkende ved at dræne kroppen for væske(det er også derfor du havde tager på, og vægten ikke er stabil). Nå det så er sagt vil jeg ca. sige et kilo om ugen er reelt at smide. Nu ved jeg ikke hvor meget du motionere men hvis du vil ned på det du siger, og stadig have en krop som er sund skal du de sidste 3 kilo "lurer" kiloene af. Med det mener jeg at du skal være minimalt i underskud og så snakker vi 0.5 kilo om måneden. En sidste god ting, træn sprinttræning en gang om ugen, det sætter masser af hormon og enzym produktion igang. Dette er med til at smide kilo. Sprint træning 10x30-40 meter all out med masser af pause!!
Men pas nu på dit helbred :D
Når det så er sagt er det meget let at smide hurtige kilo, men der er visse ting der kommer med en meget stort vægtab(ikke nødvendigvis gode ting). Dette vil kunne gøres udelukkende ved at dræne kroppen for væske(det er også derfor du havde tager på, og vægten ikke er stabil). Nå det så er sagt vil jeg ca. sige et kilo om ugen er reelt at smide. Nu ved jeg ikke hvor meget du motionere men hvis du vil ned på det du siger, og stadig have en krop som er sund skal du de sidste 3 kilo "lurer" kiloene af. Med det mener jeg at du skal være minimalt i underskud og så snakker vi 0.5 kilo om måneden. En sidste god ting, træn sprinttræning en gang om ugen, det sætter masser af hormon og enzym produktion igang. Dette er med til at smide kilo. Sprint træning 10x30-40 meter all out med masser af pause!!
Men pas nu på dit helbred :D
12 år2. februar 2012 kl. 17:53
Ingen opvisninger eller hobby/karriere du har gang i er værd at få en spiseforstyrrelse for og ødelægge sig selv for. Vi vil alle sammen gerne se godt ud(jeg er selv sanger og eks-model så kender godt følelsen af at føle sig presset til at se godt ud), men der er ingen grund til at gå til ekstremer hverken vægtmæssigt eller kostmæssigt, det er der ingen, der synes er attraktivt medmindre de selv er syge. Hvis folk kræver at du taber dig så giv dem fingeren for din vægt er jo fin, der er ingen grund til at være et skelet uanset hvilje opvisninger de drejer sig om, lad ikke folk ændre på dig når der ikke er noget i vejen med dig. Men mit gæt er at det er dig selv og ikke andre der mener du har brug for vægttabet.
Lad være med at ødelægge dig selv. For det er det du gør hvis du spiser sådan.
Også folk der starter med at sige det kun er i en periode. Pludselig kan man ikke komme ud af det igen for når du begynder at spiser normalt igen vil du tage på og så går du i panik og bilver ved med at underspise og så er du allerede fanget i den onde cirkel.
Og som Ablanu siger, du er alt for hård ved dig selv, lad dog være at skælde dig selv ud, ved godt jeg skælder dig lidt ud nu, men det er for din egen skyld. sry at jeg skriver så meget, jeg hader bare når unge piger lader sig destruere af samfundets syge idealer og deres egen usikkerhed og selvhad. Nok fordi jeg selv har været syg af samme grunde men heldigvis har lært at elske mig selv. som jeg er.