#2 af Benni (slettet)
flydende kost
Du læser en tråd i debat > kostBenni (slettet)
re: flydende kost
Det er urealistisk, kan kun anbefale at vælge en sundere tilgang, både af hensyn til almen sundhed og til chancen for permanent at kunne holde vægttabet.. 52 kg lyder godt nok heller ikke af meget, men ved du forhåbentlig bedst selv.
12 år29. januar 2012 kl. 21:46
Ablanu
Du skal slet, slet ikke så langt ned.. Max fem kilo, vil jeg sige, du skal af med.
Hvorfor er du så vild med at skulle smide de 10 kilo så hurtigt?
4-6 kilo på to uger kan lade sig gøre, hvis man vejer 200 kg. Når man vejer så lidt som du gør, kan det muligvis lade sig gøre, men det bliver absurd usundt og smertefuldt.
Hvorfor er du så vild med at skulle smide de 10 kilo så hurtigt?
4-6 kilo på to uger kan lade sig gøre, hvis man vejer 200 kg. Når man vejer så lidt som du gør, kan det muligvis lade sig gøre, men det bliver absurd usundt og smertefuldt.
12 år29. januar 2012 kl. 22:02
gtfh (slettet)
- og tillige vil det være under 50% der er fedttab.
12 år29. januar 2012 kl. 22:29
calcit
vanvittigt du er ikke udvokset endnu....
12 år29. januar 2012 kl. 23:41
Wolfgirl (slettet)
Du SKAL smide 10kg inden marts? Hvem siger at du skal det? Hvem siger du skal tabe dig overhovedet? Du ligger på din idealvægt. Hvis du absolut ikke er tilfreds kan du jo godt tabe et par kilo men 10-15kg er helt latterligt.
Og flydende kost, nej nej, stop nu, lige nu, lyt til hvad det er du selv skriver og kig på det som hvis du så en anden skrive det. Kan du ikke se hvor tosset og spiseforstyrret det lyder?
Jeg hader at skulle flette ordet spiseforstyrret ind i mine indlæg men du kan ikke løbe fra at være i den typiske alder til det og dine mål og metoder til at opnå dem skriger 'spiseforstyrrelse' eller begyndelsen på en. Du er på en glidebane, pas på.
Og flydende kost, nej nej, stop nu, lige nu, lyt til hvad det er du selv skriver og kig på det som hvis du så en anden skrive det. Kan du ikke se hvor tosset og spiseforstyrret det lyder?
Jeg hader at skulle flette ordet spiseforstyrret ind i mine indlæg men du kan ikke løbe fra at være i den typiske alder til det og dine mål og metoder til at opnå dem skriger 'spiseforstyrrelse' eller begyndelsen på en. Du er på en glidebane, pas på.
12 år30. januar 2012 kl. 18:03
trisam (slettet)
Søde Jessie..
Er din dagbog i denne uge korrekt opdateret?
Du spiser alt alt for lidt.. Pas på dig selv søde pige..
Er din dagbog i denne uge korrekt opdateret?
Du spiser alt alt for lidt.. Pas på dig selv søde pige..
12 år31. januar 2012 kl. 18:34
Benni (slettet)
Håber jeg godt nok, 400 kcal er 1/4 af, hvad du bør få, hvis du havde behov for at tabe dig..
12 år31. januar 2012 kl. 18:52
JessieL (slettet)
Ja, det skal jeg. Det er vigtig for mig, at tabe de kg hurtigt, da jeg går en tid i møde, med blandt andet en masse opvisninger osv. hvor jeg bestemt ikke har lyst til, at se ud som nu. det ville være en katastrofe for mig, og folk der kigger på... :) Og som sagt, er det kun her i starten, at jeg rigtig gerne vil smide kg hurtigt, hvilket tydeligvis ikke kører særlig godt. Så jeg kan ikke helt forstå, at i skriver jeg indtager for lidt (jeg skal jo tabe mig..) og jeg har taget 200 g. på siden mandag. hvilket egentlig er helt uforståeligt for mig fordi den (så vidt jeg kan forstå..) fortæller mig, at jeg har et underskud. Men min vægt er steget- dvs. hvis der er noget jeg gør- så er det da indtage for mange kcal..........................
på trods af uenighed, takker jeg mange gange for jeres svar.. ;)
på trods af uenighed, takker jeg mange gange for jeres svar.. ;)
12 år1. februar 2012 kl. 16:49
Ablanu
Hvis du taber kiloene hurtigt, tager du dem hurtigt på igen + lidt ekstra.
Ved at spise for lidt sætter du dit basisstofskifte ned, hvorved du i fremtiden skal spise mindre for at holde kroppen kørende.
Når du spiser så lidt kommer du desuden til at mangle mange vigtige vitaminer og mineraler (hvilket forresten er en ting der kan sætte vægttabet i stå, sådan er det i hvert fald for nogen).
Tidspunktet du vejer dig på, mængden af væske og mad i kroppen, tidspunktet på måneden, der er mange faktorer der kan gøre, at du har taget på.
Forstår forresten ikke hvordan du kan kalde 15g Knækbrød og 156g smoothie for "for meget og for ukontrolleret".
Du er på vej ud på en glidebane, og du skal virkelig passe på hvad du laver. Det du har gang i er opskriften på en spiseforstyrrelse.
Jeg kan desuden se i din dagbog, at du er enormt hård imod dig selv. Hvis en anden kaldte din 3 km løbtur på ca. 15 minutter for 'dårligt', ville du så ikke blive sur?
Jeg tror dit problem er dit syn på dig selv, ikke din vægt.. I'm sorry..
Ved at spise for lidt sætter du dit basisstofskifte ned, hvorved du i fremtiden skal spise mindre for at holde kroppen kørende.
Når du spiser så lidt kommer du desuden til at mangle mange vigtige vitaminer og mineraler (hvilket forresten er en ting der kan sætte vægttabet i stå, sådan er det i hvert fald for nogen).
Tidspunktet du vejer dig på, mængden af væske og mad i kroppen, tidspunktet på måneden, der er mange faktorer der kan gøre, at du har taget på.
Forstår forresten ikke hvordan du kan kalde 15g Knækbrød og 156g smoothie for "for meget og for ukontrolleret".
Du er på vej ud på en glidebane, og du skal virkelig passe på hvad du laver. Det du har gang i er opskriften på en spiseforstyrrelse.
Jeg kan desuden se i din dagbog, at du er enormt hård imod dig selv. Hvis en anden kaldte din 3 km løbtur på ca. 15 minutter for 'dårligt', ville du så ikke blive sur?
Jeg tror dit problem er dit syn på dig selv, ikke din vægt.. I'm sorry..
12 år1. februar 2012 kl. 17:07
Kh Jh.