Nye idéer til snacks

Du læser en tråd i debat > kost

re: Nye idéer til snacks
Denne pulverkakao
"Der findes et kakao-pulver, som giver en fyldig chokolade-smag for kun 40 kalorier pr kop. Det drejer sig om den engelske kakao-drik Options (der tidligere hed Ovations). Det er kakaopulver af den slags, som skal overhældes med kogende vand. Modsat andre produkter fra denne kategori vækker det ikke associationer til at man har kogt en brun farveblyant."

Kilde - denne artikel: kvindeguiden.dk
12 år28. november 2011 kl. 00:07
Dette er mit allerførste indlæg på madital og som den mad- og (især) sukkerglade person jeg er, skal det selvfølgelig handle om, hvordan man nemmest muligt omgår de onde kalorier, når man bare har lyst til 'lidt godt'. Jeg har opdaget det bedste(!) alternativ til is: 25 gram frosne blåbær og 25 gram frosne hindbær (gerne halvt optøede), 10 gram 85% chokolade (hakket) og et par skefulde mager yoghurt (jeg bruger 0,1%) blandes i en lille skål og hopla!: en lækker dessert, som næsten overgår flødeis :) Fristelsen er én af dem, man gerne må falde for, for den lander på under 100 kcal alt i alt (ca. 90)!
12 år13. december 2011 kl. 21:32
har lige fundet Marcipan uden sukker.
12 år14. december 2011 kl. 06:04
Nye idéer til snacks
Hej til alle snacks fan

Måske er jeg lidt kedelig - MEN - jeg vil alligevel lægge denne opskrift til jer.
Den er sund med et godt protein indhold

200 gr. kyllingebrystfilet
ca. 5 gr. olivenolie
drysses med chilipulver eller andet krydderi

Her er så til 4 gange snack á ca. 50 gr som giver 75 kcal.
Denne snack "holder" godt i maven da protein er mættende. Prøv det, og god fornøjelse.
12 år14. december 2011 kl. 10:28
Nye idéer til snacks
Hovsa glemte lige at det skal selvfølgelig ristes på en stegepande.
12 år14. december 2011 kl. 10:29
godt du fik det sidste med blyant. Selvom en gang salmonella selvfølgeligt nok er slankende. :-O
12 år14. december 2011 kl. 14:54
Ejjj Marcipan uden sukker!
Hvor har du fundet det? Jeg har lige købt en ordentlig pakke MED sukker fordi der skal laves julekenfekt i weekenden
12 år15. december 2011 kl. 13:30
marcipanen uden sukker er fra netslank.dk
12 år15. december 2011 kl. 13:33
Jeg er en stor fan af soyamandler, som jeg synes er vildt lækre som snaks og et godt alternativ til brændte mandler her i julen. Selvfølgelig skal man stadig tænke på kcal indholdet i mandlerne, men dog sundere end så meget andet.
Fordel mandler på en bageplade dækket med bagepapir, giv dem 15 minutter i en forvarmet ovn på 170 grader. Hæld de bagte mandler i en skål og tilsæt soya, så alle mandler er smurt i soya. Hæld mandlerne tilbage på pladen og lad dem tørre, evt. i den slukkede ovn. MUMS
12 år15. december 2011 kl. 13:37
SuperBest har i denne uge vegansk vanillieis - Worthenshaws Freedom til 15 kr/500 ml. 79 kcal pr 100 ml.
12 år2. januar 2012 kl. 16:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });