Nupo kur

Du læser en tråd i debat > kost

re: Nupo kur
Hej jeg tabte mine foerste 10 kg paa ren Nupo og tog dem ikke paa igen. Der er haardt de foerste par dage og saa vender man sig til det.

TIPS:
Chokolade etc. pulver: blend dem! det giver helt klumpfri og hvis du skal vende dig til smagen, saa kan du fryse 2 cm stykker bananer ned og blend dem med.
jeg kunne bedste lide chokolade og den nye vanilie.

Supper: blend med en stavblender

Barer: jeg brugte kun de store barer, de smaa smager for godt saa jeg spiste alt for mange, og de store er de eneste man kan bruge som maaltidserstat. jeg kunne KUN lide karamel.

De daekker alle vitamin etc. behov men jeg tog en vitaminpille om dagen bare in case. Mit haar og hud blev faktisk bedre under de 3 uger haha :)
13 år10. september 2011 kl. 08:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });