Nupo kur

Du læser en tråd i debat > kost

Nupo kur
Hej.
ja nu vil jeg altså prøve.
min vægt har stået stille de sidste måneder, så trænger til at få det kick startet. jeg tager dog ikke den hårde, men erstatter mine hovedmåltider og spiser frugt og grønt ved siden af. det skal dog heller ikke udelukkes at jeg en dag eller to spiser normal aftensmad.

Jeg kunne godt tænke mig lidt info fra andre som har prøvet det. hvordan i hvade det osv.

men jeg er spændt og håber da der sker bare lidt.
min plan er at køre sådan de næste 4-6 uger.
13 år4. september 2011 kl. 14:01
re: Nupo kur
Uha overvejer selv det samme, at hoppe på NUPO med lidt frugt og grønt ved siden af.. :)
Jeg har læst en del indlæg/blogs nu på nettet, fra folks nupo-kure..
Mange siger at de taber sig 2,5 kg på 2 dage eller 5 kg på en uge - det kan da umuligt være fedt alt sammen??
13 år4. september 2011 kl. 15:48
nej det tror jeg bestemt heller ikke det er, tror det er lige så meget væske.

men jeg ved det virkelig ik:) Jeg håber bare det kan sætte lidt gang i det hele, for min vægt står total stille, trods jeg spiser sundt og mellem 12 og 1400 kcal. som jo ikke er vildt meget.
13 år4. september 2011 kl. 16:49
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år4. september 2011 kl. 17:33
flab:
Jeg får lidt mindre end basis, har prøvet at sætte det op uden ændringer på vægten. det skal bestemt ikke vare en vane, derfor vil jeg nok også spise et normalt måltid om dagen (elsker jo mad:))
det er simpelthen kun for at få gang i det hele igen, jeg får rigeligt med vitaminer, så det er heller ikke det. morion er desværre udelukket på ubestemt tid, jeg har en knæskade (har haft den i 3 uger) skal have en kikkertundersøgelse indenfor de næste 14 dage, hvor de så vil tage stilling til om det kan opereres. hvilket ærger mig endnu mere, eftersom jeg lige var inde i en kanon rytme med at løbe:(

Er der nogen som ved om man kan lave de shakes om aftenen også stille på køl? tænker på når jeg skal have dem med på job? blender nemlig forskellige frugt i også er det jo nemt når man tager afsted om morgenen. men kan man godt det?
13 år4. september 2011 kl. 18:35
Jeg er på delvis nupo, og det har virket meget godt indtil videre.

Jeg ved ikke om du kan blande en shake dagen før, men ellers kan man få nogen rigtig lækre færdigshakes. De er dog ret dyre, og der er også flere kalorier i, men de mætter rigtig godt.

Held og lykke med det :-)
13 år5. september 2011 kl. 01:31
Stilleleg:
når du siger delvis på nupo hvordan fungere det så?

her til morgen har jeg blandet honningmelon i min jordbør shake, det smager vildt godt. jeg har satset og lavet en til frokost som står i køleskabet, nå må jeg se hvordan den smager til den tid:)
13 år5. september 2011 kl. 07:55
Jeg har også været på nupo engang, men er kommet til den konklusion, at det ikke kan være sundt alene, da du får alt for få kalorier og alt for få kulhydrater (også selvom man ønsker vægttab) - For mig betød det VOLDSOM hovedpine - det var virkelig slemt!!!
Jeg er dog stadig stor fan af nupo tiltrods for det ovenstående, for som måltidserstatning er det helt genialt!
Det er nemt og lækkert (afhængig af varianten) og så er det fyldt med protein, hvilket er godt for vægttab.
Jeg gjorde det, at jeg købte en blandet pakke, så jeg kunne smage alle varianterne. Det var en rigtig god ide, for havde egentlig en ide om at kakao og jordbær ville være absolutte favoritter og jeg har måtte erfare, at jeg kan simpelthen ikke få det (undskyld) lort ned. Tilgengæld eeeeeelsker jeg mango/vanilie, som jeg blender med 1/2 dl vand, ca. 6 isterninger og 1 appelsin. Det er såååå MUMS! Jeg kan også godt lidt kaffe latten og alle supperne (uden undtagelse). Den kaffe latte man køber som færdigbrik er FANTASTISK .- dog alt for dyr (og så er der også dobbelt så mange kalorier i ...)
Håber du kan bruge min erfaring til lidt...
13 år5. september 2011 kl. 22:11
Forresten så kan man IKKE lave dem dagen før - når de står bliver de meget meget tykkere i konsistensen og helt igennem AFSKYELIGE. Det står forøvrigt også på pakken, at de skal indtagget efter et par minutter.
Har forøvrigt et tip mere:
For at undgå klumper i naupoen har jeg købt et mini-dørslag, som lige passer over en kop. Der hælder jeg så nupoen igennem og så bliver klumperne siet fra...
13 år5. september 2011 kl. 22:14
Hej King:)
Tak for dit input.
nu har jeg kun været igang siden søndag eftermiddag, men jeg er også af den opfattelse at jeg ikke ville kunne holde en tilværelse ud ved kun at leve af nupo (har ikke prøvet) så jeg gør det at jeg får en jordbær shake med mellem 60 og 100 g frugt blandet i til morgen, formiddag får jeg 250 g gulerødder og et æble. til frokost får jeg 35 g rugbrød med mager pålæg og en shake magen til om morgenen om eftermiddagen får jeg et stykke frugt og til aften får en alm mad, dog bare en lille potion. så ligger jeg på mellem 900 og 1100 kcal om dagen. jeg var dog lidt sulten igår, men det var til at leve med. jeg drikker også godt med vand ca. 2L
Nå men kunne ikke holde mig fra vægten til morgen og der var sørgme røget 1 kg:) ved godt meget er væske, men det er helt sikkert rigtig godt for motivationen:)
13 år6. september 2011 kl. 08:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });