#11 af rdrd (slettet)
alli
Du læser en tråd i debat > kostrdrd (slettet)
re: alli
Så det er egentlig en slags fedt antabus ;-)
13 år15. juli 2011 kl. 07:00
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år15. juli 2011 kl. 08:10
veile
Jeg prøvede dem for to år siden som et desperat forsøg på at stoppe den glidebane jeg var på (vægtøgning)
De hjælper bare ikke på sukekr for det må man godt spise. Og jo mere man sparer på fedtet jo nememre får man sukekrtrang.
En anden ting er at jeg jo ikke er interesseret i at frarøve min krop den smule sunde fedt jeg spiser. Den har jeg jo brug for.
Efter min mening en meget usund løsning at spise fedtfattig og så efterfølgende vaske den smule fedt man har fået ud med afføringen.
Jeg havde ingen bivirkninger overhovedet. Men valgte dem hurtigt fra af sundheds hensyn.
De hjælper bare ikke på sukekr for det må man godt spise. Og jo mere man sparer på fedtet jo nememre får man sukekrtrang.
En anden ting er at jeg jo ikke er interesseret i at frarøve min krop den smule sunde fedt jeg spiser. Den har jeg jo brug for.
Efter min mening en meget usund løsning at spise fedtfattig og så efterfølgende vaske den smule fedt man har fået ud med afføringen.
Jeg havde ingen bivirkninger overhovedet. Men valgte dem hurtigt fra af sundheds hensyn.
13 år15. juli 2011 kl. 10:15
mona0524 (slettet)
jeg regner da heller ikke med at skulle bruge dem som andet end kick starter.
med hensyn til sukkertrang har du så prøvet lakrids te
det smager sødt så en kop tager jeg en gang imellem til film på tv -
med hensyn til sukkertrang har du så prøvet lakrids te
det smager sødt så en kop tager jeg en gang imellem til film på tv -
13 år15. juli 2011 kl. 10:42
veile
Jo tak jeg er ret afhængig af lakridste - uhm jo stærkere jo bedre
13 år15. juli 2011 kl. 11:37
DBK (slettet)
Alli
Jeg ved min kusine brugte dem, og var meget glad for dem. Hun brugte dem til at tabe sig efter fødsel (hvor hun vejede 15 kg mere end før). Det gik rigtig fint. Hvis hun holdte sig fra fed mad, for ellers blev hendes afføring vist helt "slimet".
Jeg tror det er en god kickstarter, eller i det hele taget bare en god hjælp hvis man synes det går meeget langsomt :)
Held og lykke
Jeg tror det er en god kickstarter, eller i det hele taget bare en god hjælp hvis man synes det går meeget langsomt :)
Held og lykke
13 år23. juli 2011 kl. 13:14