alli

Du læser en tråd i debat > kost

alli
er der nogen der erfaring med slakeproduktet alli ?
13 år12. juli 2011 kl. 11:17
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år14. juli 2011 kl. 15:12
re: alli
Det lyder nærmest som et afføringsmiddel?
13 år14. juli 2011 kl. 16:48
13 år14. juli 2011 kl. 17:07
det lyder ikke til at bivirkningerne er farlige, bare iriterende. og i det mindste er de registredede.
fx kan hovedpinepiller give hovedpine...

medicin er en dårlig idee, med mindre bivirkningerne er mindre slemme end virkningen.
så hvis man snart dør af overvægt uden vægttabs medicin, så tag det.

13 år14. juli 2011 kl. 17:18
uh

men de bivirkniger kommer jo kun hvis man i forvejen spiser for meget fedt. men jeg synes nu det er en dyr løsning.
13 år14. juli 2011 kl. 17:36
13 år14. juli 2011 kl. 19:35
Synes nu ikke bivirkningen "ufrivillig afføring" kun lyder irriterende, snarere skræmmende :s
Jeg overvejede selv alli på trods af disse bivirkninger. Jeg havde nok også købt dem, hvis jeg havde været i dk under mit vægttab.
Held og lykke, Mona, hvis du vælger at prøve! Håber du vil dele ud af de erfaringer d måtte gøre dig.
13 år14. juli 2011 kl. 19:39
hej jeg har købt dem og indtil videre ingen problemer med dem - på nær prisen
13 år14. juli 2011 kl. 20:50
Hej..

Jeg har dem også..
Jeg var en dag til fest med masser af fed mad og ikke noget som helst sundt.. Der fik jeg bivirkningerne.. Men så længe jeg holder mig til sundt, fedtfattigt mad og ikke store mængder fedt, så er der altså ikke noget problem..

Har været på dem i 14 dage nu.. Så har ikke lige kunnet sige om de hjælper helt vildt endnu, men kan da sige at bivirkninger er man selv skyld i hvis man får dem.. =)
13 år14. juli 2011 kl. 22:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });