kanel??

Du læser en tråd i debat > kost

re: kanel??
Hørte lige om een i dag som indtog en teskefuld kanel hver morgen - bare ned med det - det stabiliserede hendes blodsukker, så hun ikke gad spise kage.

Ved godt at det er rigtigt at det stabiliserer, men havde ikke lige tænkt at det kunne spises rent....

Nå men det kunne jeg da også prøve så ....... sprutte hoste - det kan sq ikke anbefales ha ha ....
Men måske man kan vænne sig til det - jeg skyndte mig i hvertfald at finde noget at skylle det ned med
;-) bon appetit
13 år19. juni 2011 kl. 21:09
jeg har hørt at nogle skulle have held med at komme et stykke kanelstang i en flaske vand, og det så skulle hjælpe på trangen til søde sager.
Jeg har ikke selv prøvet det, men gik i klasse med en, der startede på det, og hun sagde at det i hvert fald var en smag man skulle vænne sig til. Hvordan det gik efter det, ved jeg desværre ikke.
13 år19. juni 2011 kl. 21:13
interessant Veile...ja det er noget med blodsukkert......jeg kan anbefale det sammen med fibersund på et mælke produkt........jeg har oplevet duften af kanel som røgelse .......hvor hele stedet var mættet...
13 år19. juni 2011 kl. 21:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });