Slik til biografen

Du læser en tråd i debat > kost

re: Slik til biografen
Popcorn fra Kims er ikke så kalorierige,dem plejer jeg at ta med. Mener det er 400 kcal for en hel pose.
13 år14. juni 2011 kl. 05:32
Jeg tager altid lidt nødder og rosiner med. Jeg ved godt, at der er en del energi i dem, men der er ikke alt det andet "snask" med, som når man spiser almindeligt slik :-)
13 år14. juni 2011 kl. 15:20
Läkerol er altid et hit.

Evt lakridsrod.

Jeg køber nogen gange Isis sukkerfri bolcher eller apotekets king fisher bolcher med kun 25kcal/100g. De er sgu gode.

Ellers så lidt poletter. Dem er der ret få kcal i og de KAN også fås sukkerfri hvis man leder i en velassorteret butik.
Og de holder jo længe så man behøver ikke spise hele posen. De kan jo også fås i små poser.

Jeg plejer dog ikke at behøve slik til en film. Så vil jeg hellere spise slik når jeg ikke har en film at underholde mig med. Jeg behøver ikke begge dele på én gang.. hehe
13 år14. juni 2011 kl. 20:39
Popcorn er ikke et godt slankemiddel.. men hvis man selv popper dem derhjemme er de et udmærket sundere alternativ.. Dem man køber er proppet med fedtstoffer og de indeholder større mængder af transfedtsyre som kan give blodpropper.. jeg vil mene det er forkert at sige det er et godt slankemiddel.. men hvis man selv laver dem derhjemme er det et sundere alternativ frem for Kims Sour Cream and Onion eller en fed Othello lagkage.. :)
13 år25. juli 2011 kl. 07:00
øhm jeg kommer nok til at lyde frelst - men skal man spise noget i biografen ???
13 år25. juli 2011 kl. 08:22
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år25. juli 2011 kl. 08:47
man kan købe dejlige hjemmelavede sukkerfri bolcher i Tivoli, københavn. bag ved karoselllen.
13 år25. juli 2011 kl. 09:04
Jeg er også på den der "skal man spise i biografen" ting:-)

Det er jo godt nok ikke det trådstarter spørger om og jeg har ikke rigtig nogle forslag, da jeg aldrig spiser snolder i biografen - er tit i biografen fordi vi ikke har fjernsyn og lidt underholdning skal vi jo have! Bortset fra det lyder det til, at du fandt en løsning på det, som ikke er for usund og som alligevel kunne tilfredsstille den søde tand. Ærgerligt at nødder indeholder så mange kalorier, dem kan jeg nemt spise ½ kg af, hvis jeg "måtte".

Mit forslag er; gem kalorierne til en situation hvor du kan nyde dem - filmen skulle jo helst opsluge dig og så ender du jo med at spise blot fordi posen er der og formodentlig slet ikke smage og nyde dit guf.
13 år25. juli 2011 kl. 16:39
Jeg hopper også på "frelstbølgen" og vil hoppe væk fra dit oplæg ved at stille spørgsmålet om man går i biffen for at se film eller for at stille sliktrangen? Den største motivator må være filmen så svaret er givet. Jeg skal selv have ram på Transformers og Harry Potter i denne uge og jeg regner med at nakke sliktrangen ved at spise lige inden - dvs på Sunset, hvor man kan få en ok sandwich på 500 kcal med cola light og gulerødder. Dermed burde sulten var en saga blot og så får Trans'nerne smæk uden slik :-)
13 år25. juli 2011 kl. 17:57
Jeg ville nok vælge meget lidt af det jeg allerbedst kunne lide, og så blæse på kalorierne. :) Evt supplere op med te/kaffe eller frugt som fx vindruer, hvis man absolut skal sidde og spise noget.
13 år25. juli 2011 kl. 22:52

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });