#2 af Sommer07 (slettet)
Slik til biografen
Du læser en tråd i debat > kostSommer07 (slettet)
re: Slik til biografen
Heh, har lige surfet lidt rundt på nettet og kan se at jeg vidst kan se frem til de næste par dage på toilettet hvis jeg spiser hele posen. Så nu har jeg i stedet blandet en lille pose med lidt 85% mørk chokolade, 6 nellie dellies og nogle bolcher.
Så nu skulle jeg kunne tømme posen uden at skulle på toilettet hele dagen i morgen ;-)
Så nu skulle jeg kunne tømme posen uden at skulle på toilettet hele dagen i morgen ;-)
13 år31. maj 2011 kl. 18:23
rdrd (slettet)
Popcorn er ellers super slankeslik, men hvis du ikke kan lide dem nytter det jo ikke noget.
Saltstænger indeholder ikke ret mange kalorier. Bolcher (evt. sukkerfri) kan holde længe. Sometider har jeg købt en slikkepind, for den kan også holde hele filmen. Ellers kværner jeg også gerne en pose Nellie Dellies, og ja man går lidt mere på toilettet dagen efter, men så er det heller ikke værre.
Saltstænger indeholder ikke ret mange kalorier. Bolcher (evt. sukkerfri) kan holde længe. Sometider har jeg købt en slikkepind, for den kan også holde hele filmen. Ellers kværner jeg også gerne en pose Nellie Dellies, og ja man går lidt mere på toilettet dagen efter, men så er det heller ikke værre.
13 år31. maj 2011 kl. 18:27
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år31. maj 2011 kl. 19:09
Mrsjag (slettet)
Nellie dellies er helt fantastiske synes jeg. Jeg er stor fan af både salt lakridsen og vingummierne, har ikek prøvet de andre.
Da min mand og jeg var i biffen i sidste uge blandede jeg en pose af det sukkerfri slik de havde der. Og fy for den lede, det var slemt. Konsistensen var dårlig, smagen helt igennem afskyelig. Så lad være med det!
Da min mand og jeg var i biffen i sidste uge blandede jeg en pose af det sukkerfri slik de havde der. Og fy for den lede, det var slemt. Konsistensen var dårlig, smagen helt igennem afskyelig. Så lad være med det!
13 år1. juni 2011 kl. 14:18
Pupetta (slettet)
Popcorn er godt slankeslik MEN, vil ikke anbefale dem i biffen, de tilbereder dem med fedtstof og massere af salt, det er IKKE slankeslik hvis du koeber det i biffen :)
Hvad endte du med?
Hvad endte du med?
13 år1. juni 2011 kl. 17:21
Chimichanga
Man skal også passe på med det sukkerfrie slik, da det som regel indeholder lige så mange kalorier som det "almindelige"... Så det eneste du får ud af det er, at du måske spiser lidt mindre af det fordi det smager så forfærdeligt :)
13 år2. juni 2011 kl. 13:58
Pupetta (slettet)
Det er sandt, og jeg er generelt mod kunstige sager men mens jeg taber mig holder jeg cravings af vejen med sukkerfrie bolsjer og lakridspastiller. Man kan faa diarrhe hvis man spiser for mange, men hvis man har et begraenset antal som man sutter paa, saa holder de laenge, har meget lidt kcal og har virket for mig for at holde sukkertrang/ grovaedningsflip fra doeren :)
13 år3. juni 2011 kl. 08:34
Pupetta (slettet)
Skal lige siges at jeg er allergisk overfor gulleroedder (krydsallergi med bynke, fedt :P), kan ikke udstaa smagen af selleri og allerede spiser 1-2 frugter om dagen. Ville oenske jeg kunne gufle paa en gullerod i stedet, suk :D
13 år3. juni 2011 kl. 08:37
Sommer07 (slettet)
Jeg endte som sagt med at blande en lille pose bestående af Nellie Dellies (resten har jeg faktisk stadig liggende herjemme og de har ikke engang fristet selv om de smagte godt), 20g 85% chokolade brækket i små bidder, lidt hasselnødder og så lidt alm. spejderhagl.
Må dog lige advare om at de der Nellie Dellies fik mig til at prutte stort set hele filmen igennem :-D I det mindste var biografen halvtom da det var sidste aften filmen gik, men hvis det er sådan man bliver vil jeg måske ikke anbefale dem til en hyggeaften med kæresten.
Må dog lige advare om at de der Nellie Dellies fik mig til at prutte stort set hele filmen igennem :-D I det mindste var biografen halvtom da det var sidste aften filmen gik, men hvis det er sådan man bliver vil jeg måske ikke anbefale dem til en hyggeaften med kæresten.
13 år3. juni 2011 kl. 08:45
Jeg endte til sidst med en omgang Toms Nellie Dellies chewy liquorice bites på kun 185 kcal pr 100g. Her er sukkeret skiftet ud med fibre, står der og de skal spises behersket (hvilket for mig vil sige at jeg nok strækker posen over hele filmen, men ædt bliver de sgu. Så må jeg se hvordan maven klarer alle de fibre i morgen :-))
Hvis det her nu ikke viser sig at være et hit, er der så nogen der har andre ideer til hvad man kan tage med i biografen der er lidt kaloriefattigt? Jeg er generelt ikke meget for vingummi og popcorn og så må det ikke larme for meget.