Der sker ingenting på vægten!!!

Du læser en tråd i debat > kost

re: Der sker ingenting på vægten!!!
Men synes egentlig ikke problemet er at jeg får for mange kalorier? Ifølge mad i tal skal jeg som sagt have omkring 1500 og spiser kun for 1300-1400 kalorier!

For lige at svare jer der har svaret mig:
Jeg ville godt kunne droppe knækbrødet og smøreosten om eftermiddagen selvom det "kun" er omkring 100 kalorier. MEN så skal jeg bare have noget andet (og hverken frugt eller grønt kan gøre det for mig) ellers kan jeg simpelthen ikke holde den kørende helt til aftensmadstid og så er det jeg kommer til at proppe mig fuldstændig til aften hvis jeg er sulten som jeg ved ikke hvad!

Jeg kan godt prøve at gøre min dagbog offtentlig :) Bare i ikke kigger på idag haha.. puhh det har været en slem dag :D Og så vil jeg lige nævne at jeg altså ikke taster ind hver gang jeg drikker et glas vand - så får vand nok, bare rolig :)

Jeg ville sagtens kunne undvære en aftensnack (de fleste dage i hvert fald) Dog har jeg hørt at det absolut bedste skulle være at spise 6 gange om dagen, og også gerne en lille ting om aftenen for ligesom at holde forbrændingen igang - men det er måske fis i en hornlygte?

Tusind tak for de mange svar! Det er meget umotiverende når vægten går op istedet for ned!
13 år19. maj 2011 kl. 19:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });