Hvor irriterende - jeg har ikke så meget forstand på det med kosten, men taster du det hele og får "glade smileys" de fleste steder?
Hvis du samtidig er startet med at motionere, skal du huske at muskler vejer mere end fedt. Jeg startede herinde lige efter påske og har nu tabt 1,7 - sådan helt stille og roligt. Du er velkommen til at kigge på mine tal og se om der er noget der er meget anderledes. Jeg synes jeg spiser meget, men jeg rør mig også de fleste dage, gåtur, cykeltur, zumba, svømning eller løb...
Pøj pøj med det hele og trods alt er det sunde bedre for din krop end det du spiste tidligere :-)
Knus Helle
#2 af Helle4654 (slettet)
Morgen: 130 g. cheasy yohgurt, 10 g. finax crunsh(sukkerfattig og rig på kostfibre), en kiwifrugt, et halvt stykke rugbrød med lidt 6% ost og nogen gange et glas minimælk.
Formiddag: En banen eller andet frugt
Frokost: et stykke rugbrød, 100 g. torskerogn, 200 g. grøntsager og masser af vand
Eftermiddag: Et stykke wasa rågi med smøreost 8% kalkun eller et par skriver kalkunpålæg, et stykke frugt samt vand
Aftensmad: 100 g. kød af en art, 100 g. pasta/ris (kogt vægt) eller 150 g. kartofler og dertil 2-300 g. grøntsager og masser af vand
Aften: Kan være et stykke knækbrød, et stykke frugt, lidt mandler eller et par stykker mørk chokolade.
Grunden til at jeg slet ikke forstår at vægten står stille er, at før jeg begyndte at spise dette, spiste jeg lige hvad jeg ville - og jeg tog ikke på af det, der stod vægten også bare stille. Og jeg holdt mig altså ikke tilbage med hønsesalat, remulade, flødesovs, hvidt brød og smør - hvilket jo er helt ude af min kost nu og har været det i ca en måned! Hjæææælp!!!!