Knækbrød...
Du læser en tråd i debat > kostcalcit
re: Knækbrød...
enig volvo det er også den viden jeg mener at have.......
13 år29. april 2011 kl. 16:16
Bente (slettet)
Også helt enig med volvo.
Rugbrød er nr 1. knækbrød er kun til mellemmåltider og kun få styks om dagen.
mvh Bente
Rugbrød er nr 1. knækbrød er kun til mellemmåltider og kun få styks om dagen.
mvh Bente
13 år29. april 2011 kl. 19:30
dittejansen (slettet)
Der er nu stadig MEGET færre kalorier i en skive knækbrød, da en skive rugbrød vejer mere.
13 år30. april 2011 kl. 07:20
Frandsen1987 (slettet)
Har læst et sted, at hvis du vil spise sundt skal du max spise 30+ ost. Jeg går ikke selv længere ned, for jeg synes det bliver en meget kedelig ost, hvis man spiser 20+ f.eks.
Engang i mellem forkæler jeg mig selv med 45+, det er fastere og smager altså bedre. Men som udgangspunkt 30+. Jeg spiser en med en sol på, tror nok den hedder godag. Den smager godt, og er heller ikke så dyr :)
Engang i mellem forkæler jeg mig selv med 45+, det er fastere og smager altså bedre. Men som udgangspunkt 30+. Jeg spiser en med en sol på, tror nok den hedder godag. Den smager godt, og er heller ikke så dyr :)
13 år30. april 2011 kl. 11:08
Need2befit (slettet)
jamen jeg spiser cheasy skiveost med 6%fedt & synes den smager udmærket! :D
13 år30. april 2011 kl. 14:58
Lone
administrator
administrator
Jeg har fjernet 6 indlæg fra denne tråd, da jeg er blevet gjort opmærksom på en dårlig tone.
Husk at give hinanden gode råd eller opløftende kommentarer, det giver den bedste indflydelse på hinandens hverdag :-)
Venlige hilsner
Lone
Husk at give hinanden gode råd eller opløftende kommentarer, det giver den bedste indflydelse på hinandens hverdag :-)
Venlige hilsner
Lone
13 år2. maj 2011 kl. 10:00
Ulla Mikkelsen
Hej Lone - Jeg har så ikke lige fået læst de 6 indlæg, som du har slettet, men du har fuldstændig ret, alle har lov til at have en mening, men det skal siges i en god tone :O))
13 år3. maj 2011 kl. 17:21
Jeg spiser meget rugbrød (Schulstad Levebrød) - har tabt 5,1 kg. på 4 uger.
Knækbrød spiser jeg som snack - uden noget på. Det mætter og smager godt, men man må IKKE tro, at knækbrød kan erstatte rugbrød.