Havregryn.

Du læser en tråd i debat > kost

re: Havregryn.
Ja, ups. Jeg kom til at skrive at jeg var senge- eller stolbundet... HAr rettet det nu, så i alt kan jeg spise 1500, men så skal 300 fra... så 1200.

Men så snart jeg er nået over de 600, får jeg dårlig samvittighed...
13 år6. marts 2011 kl. 20:45
Det er noget pjat du kan sagtens tillade at tage lidt mælk på havregryn og en anelse sukker. Jeg har oplevet at man ikke kan eller skal prøve at tvinge noget i sig man ikke bryder sig om. Det er helt galt.
13 år7. marts 2011 kl. 00:11
Jeg har bare hørt at mejeriprodukter sætter sig på maven & det der dét jeg har problemer med.
13 år8. marts 2011 kl. 15:20
pas på i så ung en alder du kan smadre dit stofskifte..og det er en alvorlig sag. Du er ikke udvokset eller helt færdig udviklet.
13 år8. marts 2011 kl. 17:32
Havregrød/ gryn , der skal sødes, der ikke feder.

Du kan søde det med kunstig sød, det indeholder ingen kcal eller så godt som ingen ;O) Det er selvfølgeligt ikke så sundt, det er det samme man søder coco cola zero med. Men de danske vægtkonsulenter har produceret et produkt, der ligner sukker , det indeholder ingen kcal og så det lavet af majs, mener jeg. Det heder Multisød , du kan købe det i Super Best. Det koster ca.27 kr. for en lille bøtte ;=)

Jeg har det selv og bruger det indimellem. Ellers et andet sundt alternativ er rosiner, med der er selvfølgelig kcal i, men det kan jeg sagtens få plads til i kcal regnskabet.

Ja, som alle de andre har påpeget, så sulter man sig ikke til en smuk krop, man spiser sig til en smuk krop, ved at træffe de rette valg! Men det er du vel bevidst om nu.

Mvh.
13 år13. marts 2011 kl. 14:34
Det er altså noget værre sludder at mælk skulle sætte sig på maven :) Tværtimod er magre mejeriprodukter godt ift et vægttab.
13 år15. marts 2011 kl. 20:23
Ha ha taler vi om mælk - jeg troede det var sukker der
var fjenden ;=)

Drikker selv mælk og spiser yoghurt næsten hver dag ;=)
13 år15. marts 2011 kl. 21:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });