Spiser havregrynene kogt til grød, 50g gryn og vand og lidt salt.. Eller 40g gryn og 20g rosiner og en moset banan i...
Ellers spiser jeg dem ovenpå cheasy eller jogging yoghurt, ca. 250g yoghurt(100kcal) og 40g gryn...
og måske noget frugt i tern :)
#2 af bruger slettet
- Super dejligt, men aaaaltså ikke verdens bedste måltid!
Spiste det med vand, da jeg ikke ville spise det med mælk, 63g. havregryn med mælk og 38g. æble og 5 mandler. Det smagte fint, indtil der ikke var flere æbler og æbler! Kunne lige så godt have tygget på pap, altså.
Hvad plejer I, at spise det med? Så I også taber jer af det? Når jeg skriver taber jer af det, så mener jeg vel bare uden smør og alt det der...
& hvor meget? Hver dag? Er det effektivt? Altså, man tager ikke på af det eller?
Har læst lidt om det, og har læst at det ikke skulle være så godt, hvis man gerne ville tabe sig, fordi der er masser af kulhydrater, desværre.
Jeg er bare træt af at spise det samme og samme igen og igen. Ville lige prøve noget nyt.
- Spiste ikke med sukker, men kunne man evt. brug sødmiddel, specielt sådan en, som er beregnet til, når man er på en diæt?
Håber I kan give mig til råd, så det smager bedre, uden at det feder, og håber også I vil svare på mine spørgsmål...