#11 af hadde (slettet)
teenager, mad og mit liv.
Du læser en tråd i debat > kosthadde (slettet)
re: teenager, mad og mit liv.
jeg ved godt at man sagtens kan feste uden at drikke - men det ikke det samme! har prøvet det flere gang hvor jeg ikke følte jeg var en del af det. Men i et normalt liv burde man jo også kunne drikke? Jeg vil ikke drikke hver weekend, men måske med 1-2 måneders mellemrum? Men mit problem er også at jeg aldrig orker når det kommer til stykket, og føler mig altid stresset? Og så når de presser på, bakker jeg helt ud. jeg føler også at jeg trænger til at være godt fuld igen, og det er måske også en form for rus ligesom det man får når man taber sig og taber sig - men trænger bare til at komme helt derud, hvor man kun har det sjovt? Lyder forkert, at jeg skal bruge stimulanser for at få det sjovt, men det 'løsner' grebet hvilket jeg hungrer efter ( hvis det giver nogen mening)
13 år2. marts 2011 kl. 22:54
Ablanu
re: teenager, mad og mit liv.
Hvis du bare render rundt med et eller andet andet 'lækkert', kan du fint være med uden at drikke alkoholen, det gør jeg selv :)
Men når du gerne vil ud og drikke (og det skal du jo have lov til), så prøv at fortæl dig selv, at det kan du fint. Det kan godt være, der er kalorier i, men det er det værd! Du kan evt. sige til dig selv, at "i aften drikker jeg to øl og en sommersby" (eller hvad du nu kan li), og så tage den derfra :)
Men når du gerne vil ud og drikke (og det skal du jo have lov til), så prøv at fortæl dig selv, at det kan du fint. Det kan godt være, der er kalorier i, men det er det værd! Du kan evt. sige til dig selv, at "i aften drikker jeg to øl og en sommersby" (eller hvad du nu kan li), og så tage den derfra :)
13 år23. marts 2011 kl. 11:52