@rdrd Jeg takker og bøjer mig i støvet ;0) Det giver god mening, jeg har egentlig altid troet at fordampningen af vandet var hovedårsagen, da fordampningen opkoncentrerer evt mineraler og derved kan skabe en overmætning. Men det giver mening at fjernelsen af CO2 kan give en smule mere udfældning
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg takker og bøjer mig i støvet ;0)
Det giver god mening, jeg har egentlig altid troet at fordampningen af vandet var hovedårsagen, da fordampningen opkoncentrerer evt mineraler og derved kan skabe en overmætning. Men det giver mening at fjernelsen af CO2 kan give en smule mere udfældning