2 kcal pr gram, så kan du altså ikke få det meget billigere i kcal. Desuden bruger kroppen også en del energi på at forsøge at udvinde energien. Min erfaring er i hvert fald at jeg taber mig mere på en fiberrig kost på eks 1300 kcal end jeg gør på en fiberfattig kost på samme antal kalorier. Det er også noget nemmere at holde sig mæt, når maven har noget at arbejde med.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Min erfaring er i hvert fald at jeg taber mig mere på en fiberrig kost på eks 1300 kcal end jeg gør på en fiberfattig kost på samme antal kalorier.
Det er også noget nemmere at holde sig mæt, når maven har noget at arbejde med.