Nupo søges! :)

Du læser en tråd i debat > kost

re: Nupo søges! :)
Hej. jeg er interesseret i at købe dine breve. Hvad er din pris inkl. porto til Århus??
14 år8. september 2010 kl. 15:16
Jeg har 9 breve jordbær shake, som jeg ved jeg aldrig kommer til at bruge.
Skriv til mig på vibeke_H@live.dk, så finder vi ud af noget
14 år9. september 2010 kl. 10:13
Nupo er på tilbud i fakta til 90 kr i næste uge ;-)
14 år12. september 2010 kl. 07:27
nupo er på tilbud i løvbjerg i denne uge til 80 kr. det er meget billigt, de har dog ikke supperne. Jeg kan godt anbefale thai suppen med kylling stavblendet med 2 halve kogte kartofler mums. Jeg bruger selv nupo til mit vægttab og har erstattet min frokost alle andre måltider er sunde og fedtfattige. Jeg har tabt mig 8.5 kg. på den måde. Held og lykke
14 år13. september 2010 kl. 15:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });