Nupo søges! :)

Du læser en tråd i debat > kost

Nupo søges! :)
Jeg er meget interesseret i at købe Nupo, hvis der er nogle der har en pakke stående som de ved de ikke kommer til at spise eller af andre årsager er et fejlkøb. Søger specielt spicy thai chicken suppe og classic med jordbær. :)
14 år6. juni 2010 kl. 15:41
re: Nupo søges! :)
Nupo kan købes i det lokale Føtex.. det er egentlig ganske billigt, så jeg tror ikke du får meget ud af at købe "brugt" eller hvad man skal kalde det ;-)

Dog vil jeg sige, som en der har prøvet Nupo, jeg synes ikke det fungerer .. Man bliver meget hurtigt træt af det og jeg havde personligt meget svært ved at holde den.. + de fleste jeg har talt med der reelt har brugt Nupo og tabt sig, har senere bare taget vægten på igen... Tror ikke der er nogen nem vej udenom blot at trappe ens indtag ned lidt efter lidt og så tabe sig over en længere periode. Der er langt større sandsynlighed for det er succesfuldt den vej igennem...

14 år6. juni 2010 kl. 16:12
Jeg har flere års erfaring i vægttab, så jeg ved godt, hvordan det skal gøres og jeg har viljestyrken til at holde det. ;)
Jeg har selv prøvet Nupo, har en søster som har succes med det, og min mor har fortalt mig, at der på hendes arbejde kommer en mand en gang imellem som var på Nupokur i et par måneder og på den måde gik fra kraftigt overvægtig til slank, så jeg tror det kommer an på, hvordan man bruger det. Jeg bruger det selv som måltidserstatning. :)
Køber det også selv rundt omkring, men det var ligeså meget for at se, og der er nogle der er stuck med en kasse, de ikke kommer til at bruge, og så kan man jo hjælpe hinanden. :)
14 år6. juni 2010 kl. 19:14
jeg har en pakke asparges suppe og en halv pakke cacao pulver samt 4 cacao shakes.
14 år14. juni 2010 kl. 11:15
Jeg har 2 * 12 pk. cacao stående, virkelig et impulskøb som jeg højst sandsynligvis aldrig kommer til at bruge.

Hvor bor du henne?
14 år14. juni 2010 kl. 11:20
hei jeg har nogle breve med jordbær:)
14 år8. august 2010 kl. 16:22
Jeg har følgende smage: jordbær, mango/vanilje og cafe latte. Bytter kun til kakao men ellers sælger jeg gerne
14 år15. august 2010 kl. 19:07
Smid evt lige din mail ind. Så skriver jeg til dig :)
14 år15. august 2010 kl. 19:08
Jeg vil gerne bytte dine mango/vanilje til kakao.
hvor mange breve er der tale om?
14 år19. august 2010 kl. 18:31
hejsa... jeg kan se at du har nupo cacao som du gerne vil af med, hvad er prisen hvis du stadigvæk har dem? du kan sende mig en mail på: heidi7956@youmail.dk hvis det er. hilsen heidi7956
14 år27. august 2010 kl. 16:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });