Ny kostplan til vægttab

Du læser en tråd i debat > kost

Ny kostplan til vægttab
Hej allesammen.

Jeg har de sidste par dage sammensat en kostplan til mig selv med hjælp fra denne dejlige side, og tænkte at jeg gerne vil dele den med jer andre hvis der er nogen der er interesserede.

Den giver et kalorieindtag på ca. 1200-1300 kcal. om dagen, er rig på grønsager, har en pæn energifordeling og måltidsfordeling.

I den indgår "standarder" for hver dag, samt eksempler på hvad måltidet kan bestå af.

Morgenmaden står sepcifikt for hver dag, fordi sådan får jeg taget mig bedst sammen til overhovedet at spise morgenmad, men også få den varieret.

Der er også plads til personligt "touch".

Så hvis I har lyst til at kigge på den kan I bare skrive jeres mailadresse og så sender jeg den til jer :) Held og lykke alle sammen
14 år26. maj 2010 kl. 10:36
re: Ny kostplan til vægttab
Hej! Den kostplan vil jeg super gerne se - har altid overvejet at prøve at følge en plan, men aldrig rigtig lige kunne overskue det :)

Mvh. Astrid - astridstokholm@yahoo.dk
14 år26. maj 2010 kl. 12:29
Den kunne jeg da også rigtig gerne tænke mig at se.
Min mail er 207059@ucsj.dk

Tak :o)
14 år26. maj 2010 kl. 12:59
Den kunne jeg da også super godt tænke mig! Jeg er netop selv startet op på kur (igen igen) og regner med et kalorieindtag på ca. det samme som dig.

L-aura@ofir.dk Tak :)
14 år26. maj 2010 kl. 13:16
kristine@apieceofheaven.dk
14 år26. maj 2010 kl. 14:02
Hej mia_duberg

Jeg er også selv ved at lave en kostplan, hvor til det ville være rart at se hvad du har fundet ud af, Mit mål er at lave en kostplan der opfylder de 8 kostråd. hvor kalorieindholdet er på ca. 1400 kcal/ dag da jeg ønsker mig et sundt vægttab.

Min mail: fokus@live.dk
14 år26. maj 2010 kl. 23:06
ved ikke om jeg er sent på den... men:

rikke_kondrup@hotmail.com
14 år29. maj 2010 kl. 00:06
vil også super gerne se den.

janekk88@hotmail.com
14 år30. maj 2010 kl. 00:59
Kære Mia
det lyder rigtig godt - jeg er ny bruger på Madital.dk, og vidste ikke at man kunne sammensætte en madplan - kun at man kunne tilføje det mad man spiser . . . og se kalorier og dermed justere ned - så JA jeg vil rigtig gerne se din plan - og tak - dejligt når andre deler viden og gode ideer med sine medmennesker.
Mange venlige hilsener fra
fisken2@hotmail.com
14 år30. maj 2010 kl. 10:23
Jeg vil ogsaa gerne tilslutte mig. :)

lighdarx @ hotmail. com
14 år30. maj 2010 kl. 10:59

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });