Automatkakao

Du læser en tråd i debat > kost

re: Automatkakao
Det er en god idé. Jeg gør noget tilsvarende - nemlig tillader mig selv kage i weekenden (og dessert og lidt slik til fredagsunderholdningen her i børnefamilien).

Men det kan være lidt hårdt at sidde på arbejde fra kl 8 til kl 18 - også med 2 pauser og frisk luft engang imellem. Man bliver lidt tung i hovedet mellem 15 og 16. Måske skulle jeg bare tage en kop lakrids the. At tage et enkelt stykke .. har jeg svært ved at håndtere. De små chokolader smager jo af mere.

GFTH: Drikker du stadig din kakao hver dag? Har du fundet ud af at taste det ind?
14 år22. april 2010 kl. 12:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });