Vegetar - som ung.

Du læser en tråd i debat > kost

re: Vegetar - som ung.
Jeg er lidt træt af, at den ikke altid har alt hvad jeg taster ind -.-
14 år28. marts 2010 kl. 19:29
Spis mere simpel mad!
14 år29. marts 2010 kl. 00:27
du kan jo selv taste ind under dine varer efter varedeklaretionen. Det er kun i starten det tager tid efterhånden som du har tastet det ind du mangler bliver det nemmere
14 år29. marts 2010 kl. 12:43
SiriS - som vegetar er der søreme mange ting man skal tænke på - men jeg synes nu at nøddebøf er meget simpelt (:

Kirsten : Der er jo ikke varedeklaration på hjemmelavet mad?
14 år31. marts 2010 kl. 00:13
Sun - hvis du laver mad efter faste opskrifter kan du taste retten ind som opskrift og derefter taste ind hvor mange gram du spiste af retten.
Så klarer Madital resten;.)
14 år31. marts 2010 kl. 10:04
Programmet har ikke færdige retter.
14 år31. marts 2010 kl. 12:01
Siri - jeg mener også at Sun skal indtaste opskriften på det mad hun selv laver.
14 år31. marts 2010 kl. 17:45
Det var bare en kommentar til Sunrising som svar på om nu nøddebøf er simpelt eller ej. Når jeg skriver 'spis simpelt', så mener jeg 'spis mad af basisvarer' (æg, appelsin, laks osv.) og ikke fx risengrød, som man måske ikke kan slå op i systemet.

Din kommentar var fuldt forståelig, hvorimod min måske var lidt krptisk, og det er den her nok også... :-P
14 år31. marts 2010 kl. 22:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });