#2 af bruger slettet
hva skal jeg
Du læser en tråd i debat > kostbruger slettet
re: hva skal jeg
Der er ikke noget i vejen med noget af det, så du kan jo bare skifte imellem det? Du behøver jo ikke spise det samme hver dag, eller hvad?
15 år20. oktober 2009 kl. 06:59
lykke18
tog et glas vaniljeyougurt med 1 stor spsk cornflaeks og så en hel bolle med honning
15 år20. oktober 2009 kl. 08:08
bruger slettet
Det lyder helt fint, du kan jo altid variere det som du har lyst til, evt også spise noget frisk frugt til for at få nogle vitaminer til :-)
Ellers lyder det rigtig fint
Ellers lyder det rigtig fint
15 år20. oktober 2009 kl. 15:04
lykke18
hva syndes du jeg skal tage og hvor meget. bruger et glas som mål
15 år20. oktober 2009 kl. 16:44
bruger slettet
Det kommer jo ret meget an på hvor stort glasset er... Og det kommer også an på om det er sødmælksyoghurt eller skummetmælksyoghurt...
15 år20. oktober 2009 kl. 18:01
lykke18
et almindelig glas ca 2 dl tror jeg nok...det er cheasy vanilje... hva skal jeg tage til morgenmad imorgen??
15 år20. oktober 2009 kl. 21:44
bruger slettet
Hvis det er cheasy så kan du godt tage en stor portion, der er jo næsten ingen kalorier i :-)
du kan i hvert fald godt tage to glas. Og så tag to-tre spiseskeer cornflakes ovenpå. Og så spis en banan eller noget andet frugt bagefter. Du kan også godt få plads til en bolle i regnskabet hvis du er mere sulten, skulle jeg mene :-)
du kan i hvert fald godt tage to glas. Og så tag to-tre spiseskeer cornflakes ovenpå. Og så spis en banan eller noget andet frugt bagefter. Du kan også godt få plads til en bolle i regnskabet hvis du er mere sulten, skulle jeg mene :-)
15 år21. oktober 2009 kl. 06:51
lykke18
okay takker :) gjorde noget dumt idag da jeg var mega sulten for morgen af. jeg spiste en hel dybtallerken havrefras der var top på :(
15 år21. oktober 2009 kl. 09:08
SiriS (slettet)
Du kan jo sørge for ikke at købe havrefras fremover, så er det der ikke til at friste om morgenen. :-)
15 år21. oktober 2009 kl. 09:16
hva skal jeg spise til morgenmad vil gerne holde vægten
valg muligheder
en skål vaniljeyougurt med cornflaeks
en tallerken havregryn og cornflaeks blanded sammen
eller havrefras
enkle dage kan jeg få havregrød