Frugt til morgenmad

Du læser en tråd i debat > kost

re: Frugt til morgenmad
Og ham diætisten fra tv2 er netop ham Per Brændgaard der har skrevet bogen Små skridt til vægttab der holder.
Jeg har købt min på sundhedsstyrelsens hjemmeside.
Her købte jeg flere rigtig gode bøger. de er ikke ret dyre tror bogen koster omkring 25, men hæng mig ikke ud på det kan ikke helt huske det!!
15 år3. oktober 2009 kl. 20:29
re: Frugt til morgenmad
jeg har en bog som hedder spis dig gravid og der kan man se hva for frugter man må spise og hvad for nogen man ikke må. man må i hvertfald spise æbler og friske figner, jordbærog blommer, og hvis man vil have banan så må man kun få en om dagen. jeg gør sådan at jeg laver en frugtsalat om morgen bestående af 3 stk frugt og lidt mandler og rosiner ovenpå og så et stykke rugbrød ved siden af og det har i hvertfald hjulpet mig.
15 år7. oktober 2009 kl. 01:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });