#11 af Frk Jakob (slettet)
Bedste slanke produkt?
Du læser en tråd i debat > kostFrk Jakob (slettet)
re: Bedste slanke produkt?
Er der nogen af jer der kender Nupos supper? Mætter de? For hvis man kan spise sådan en suppe på 100 kcal til frokost (evt med lidt brød), så er det da noget der batter i det samlede kcal regnskab, Så kan man få et mættende måltid for 2-300 kcal.
15 år29. september 2009 kl. 23:24
mettekk (slettet)
Hejsa
Jeg har prøvet natur diet, og havd smagen angår, så har jeg kun prøvet ananas og kakao.
Kakaoen kan jeg godt li, ved ikke om den smager værre eller bedre end Nupo, men den er lidt anderledes, synes jeg. Ananas syntes jeg bestemt ikke smager godt, den er alt for syntetisk.
Generelt synes jeg Nupo er mere cremet. Jeg laver altid mine pulver med insterninger og i en smoothie blender, så de generelt bliver mere "fyldige". Men konsistensen på Nupo synes jeg er bedre end natur diet.
Mette - der også er interesseret i Nupos supper, især den med thai kylling tror jeg det er.
Jeg har prøvet natur diet, og havd smagen angår, så har jeg kun prøvet ananas og kakao.
Kakaoen kan jeg godt li, ved ikke om den smager værre eller bedre end Nupo, men den er lidt anderledes, synes jeg. Ananas syntes jeg bestemt ikke smager godt, den er alt for syntetisk.
Generelt synes jeg Nupo er mere cremet. Jeg laver altid mine pulver med insterninger og i en smoothie blender, så de generelt bliver mere "fyldige". Men konsistensen på Nupo synes jeg er bedre end natur diet.
Mette - der også er interesseret i Nupos supper, især den med thai kylling tror jeg det er.
15 år30. september 2009 kl. 12:44
Belfast (slettet)
Jeg har prøvet nupos supper med champignon og thai chicken.
Er helt klart mest til thai.
De nye nupo snack barer er jeg helt vild med de er bare super.
Belfast
Er helt klart mest til thai.
De nye nupo snack barer er jeg helt vild med de er bare super.
Belfast
15 år30. september 2009 kl. 20:45