#1 af Vampyrie (slettet)
Bedste slanke produkt?
Du læser en tråd i debat > kostVampyrie (slettet)
Bedste slanke produkt?
Hvilket produkt vil i sige, er det bedste slankeprodukt, som man kan købe? Jeg har selv overvejet at købe Seasalt teen, men den er lidt dyr.
15 år7. september 2009 kl. 19:53
dygtig
re: Bedste slanke produkt?
de gennemgange, af slankeprodukter, jeg har set, viser klart at det er NUPO. Du får det du skal ha' - den er testet af folk der har videnskabelig belæg for det de siger! man kan bruge den alene , eller som måltidserstatning . og selv om den er lidt dyr at købe, kan den tit fåes på tilbud ;O)..... ( og den er ikke dyrere end at spise mad)
15 år7. september 2009 kl. 23:25
yummiekiwi (slettet)
Nupo kan købes online på med24.dk
hvor der tit er tilbud på de store, store pakker..
Har selv været på nupo, og kan kun anbefale det. Det er effektivt!
/Kiwi
hvor der tit er tilbud på de store, store pakker..
Har selv været på nupo, og kan kun anbefale det. Det er effektivt!
/Kiwi
15 år8. september 2009 kl. 17:44
innaj86 (slettet)
er det nemt nok at skifte over på alm. mad igen, hnår man er færdig med at tabe sig, hvis man f.eks. bare bruger det som en måtidserstatning??
15 år8. september 2009 kl. 21:02
SiriS (slettet)
No problemo for mig.
15 år9. september 2009 kl. 14:17
bruger slettet
Hej.. Jeg giver lige mit kick her også..
Jeg lever delvis på Nupo i tiden. I aftes var vi hos mine forældre og spise hvor jeg så ikke tager en nupo. Jeg har så i løbet af dagen kun taget 3 breve og har derved et fornuftigt overskud til at spise "rigtig" mad.
Jeg syntes det er rart ved at man kan nyde den "rigtige" mad det mere. Jeg sætter mere pris på smag og det at tygge min mad.
Så jeg syntes det er nemt at komme tilbage. Jeg tænker meget over betydningen af mad når jeg er på Nupo hvilket jeg ofte glemmer når jeg "kun" er på almindelig mad.
Jeg lever delvis på Nupo i tiden. I aftes var vi hos mine forældre og spise hvor jeg så ikke tager en nupo. Jeg har så i løbet af dagen kun taget 3 breve og har derved et fornuftigt overskud til at spise "rigtig" mad.
Jeg syntes det er rart ved at man kan nyde den "rigtige" mad det mere. Jeg sætter mere pris på smag og det at tygge min mad.
Så jeg syntes det er nemt at komme tilbage. Jeg tænker meget over betydningen af mad når jeg er på Nupo hvilket jeg ofte glemmer når jeg "kun" er på almindelig mad.
15 år16. september 2009 kl. 08:44
Frk Jakob (slettet)
Er der nogen af jer der kender det nye protein produkt, som minder om Nupo, man skulle have bedre smag? Jegved det fås i Kvickly, men kan ikke finde det på nettet eller huske navnet.
15 år27. september 2009 kl. 15:03
Anonym
Hej,
Sea Salt teen er god, jeg bruger den selv engang i mellem - for 50 kr kan du få til 14 dage (matas). Den virker afførende, så jeg tror ikke den er decideret vægtnedsættende, men kan være godt til at give følelsen af, at man smider 2 hurtige kilo - er i hvert fald motiverende for mig.
Sea Salt teen er god, jeg bruger den selv engang i mellem - for 50 kr kan du få til 14 dage (matas). Den virker afførende, så jeg tror ikke den er decideret vægtnedsættende, men kan være godt til at give følelsen af, at man smider 2 hurtige kilo - er i hvert fald motiverende for mig.
15 år29. september 2009 kl. 13:08
Marinne (slettet)
Jeg tror det måske er det der hedder Naturdiet? Vist et svensk produkt? prøv at se naturdiet.se :o) Marinne
15 år29. september 2009 kl. 13:31
Frk Jakob (slettet)
Nej det er ikke den men tak for link. Nogle som kender det natur diet og smagen af det? Bedre/værre end Nupo?
15 år29. september 2009 kl. 23:17