Kostplan/madplaner?

Du læser en tråd i debat > kost

re: Kostplan/madplaner?
Hehe det kunne jeg heldigvis gætte mig til.

Ellers lyder det jo egentlig ikke så slemt. Det er slet ikke så restriktivt endda og ser også ret lækkert ud.
Men det med at skifte mellemmåltider ud med fx. 50g slik osv, det er vel ikke noget man skal gøre for tit?
Hvor tit kan man tillade sig det?

Jeg vil skære nogle af tingene ud så jeg kommer ned på et laverede indtag, men ellers kan jeg sagtens bruge det som udgangspunkt :-) tak skal du have
15 år31. august 2009 kl. 17:02
re: Kostplan/madplaner?
Det med at udskifte mellemmåltider er nok ikke noget man skal gøre hver dag, nej, men synes selv det er rart at se hvad man fx kan tage med i biografen, spise en lørdag aften etc.

Jeg ville starte med at skære kulhydrater væk, og fedtstof. Der skal ike ret meget til for at komme ned på ca. 7000 kJ
15 år1. september 2009 kl. 08:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });