Sukrin og Hi-maize

Du læser en tråd i debat > kost

re: Sukrin og Hi-maize
Grunden til at jeg synes Sukrin lyder tiltalende er at det er naturligt fremstillet, ikke spolerer min mave (i samme grad som andre sødemidler) siger producenten på hjemmesiden,og så mener jeg at der stod at det var økomoligs :)

Hvad med stevia... skal man passe på mængdene der, før maven begynder at rumle?

Hihh.. jeg spiste engang sådan en lille (synes jeg) pose sukkerfrie skumfiduser... hold da op... min mave gik helt amok :)
15 år25. marts 2009 kl. 11:39
re: Sukrin og Hi-maize
Altså jeg syntes næsten du skal prøve sukrin, det kan jo godt være at du bryder dig om smagen ;-)

Personligt er jeg heller ikke glad for stevia smagen,den har også en lakrids bismag som jeg ikke bryder mig så meget om men bruger det da ind imellem i små mængder. Men om maven kan tåle større mængder ved jeg ikke, men har aldrig selv haft det problem heller ikke med sukkerfri skumfiduser ;-)
15 år25. marts 2009 kl. 11:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });