Sukrin og Hi-maize

Du læser en tråd i debat > kost

Sukrin og Hi-maize
Hejsa!

jeg vil høre om nogle af jer har prøve disse produkter? og i så fald hvad i synes om dem :)
15 år22. marts 2009 kl. 16:18
re: Sukrin og Hi-maize
Hvad er det for nogle produkter?
15 år22. marts 2009 kl. 19:43
Det er et par produkter jeg har fundet her:
funktionelmad.dk

Det kan desværre ikke købes i nærheden af hvor jeg bor, så jeg kender ikke nogen der har prøvet det :)
15 år24. marts 2009 kl. 09:48
Jeg har prøvet sukrin, og jeg vil sige det smager altså ikke som sukker (som de skriver) det smager lidt hen af ja kunstigt sødestof og har en ret gennemtrængende smag hvis man fx. bruger det i bagning. Kan man leve med det er det jo fint, for det har 0 kalorier ;-)

Man kan nok spare en del ved at bruge fx. halvt sukker halvt sukrin
15 år24. marts 2009 kl. 19:43
Æjjj troede lige at jeg ahvde fundet et guldæg her! :D :D

Men jeg kan nu godt lide ideen om at man da trods alt kan spare halvdelen hvis man bruger halvt af hver :)

Det er nu ikke fordi jeg bruger tonsvis af sukker, men kæresten brokker sig ofte over at mine smootiohes er for sure :)...
Men man kan komme det på havdregryn med mælk? pt. kommer jeg cacaopulver på, og det tæller ret kraftigt i kalorieregnskabet...

1000 tak for svar
Ps.. det ville da også være dejligt at kunne spise blot en stykke kage i stedet for 3 musebidder :D :D
15 år24. marts 2009 kl. 19:59
I smoothies bruger jeg altid bare sød, uden kalorier, jeg har vænnet mig til smagen. Men sukrin er mere gennemtrængende i smagen, og har i hvert fald en bismag jeg slet ikke bryder mig om.

Har du overvejet stevia? eller sød det er jo også uden kalorier. Ellers er der jo stadig mange kalorier at spare ved at tage halvt sukker, halvt stevia, sød, sukrin whatever

Du kan bruge sukring fuldstændig som sukker også på havregryn :-)
15 år24. marts 2009 kl. 20:48
Kan man købe stevia i DK?
Og i så fald hvor? Har læst en masse godt om det produkt..
15 år24. marts 2009 kl. 20:51
Ja du kan sagtens købe stevia i DK. Prøv helsekosten :-)
15 år24. marts 2009 kl. 21:04
Oh, tak for hjælpen :D
15 år24. marts 2009 kl. 21:43
Forresten husk at købe den hvide stevia, ikke den grønne. Og kan du ikke finde det i helsekosten så kan det købes på nettet :-)
15 år24. marts 2009 kl. 21:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });