Vegetar/veganer?

Du læser en tråd i debat > kost

re: Vegetar/veganer?
Jeg er også vegetar (veganer herhjemme).
Det er klart den bedste måde at tabe sig på. Hvis man altså spiser fuldkornsprodukter og dropper sukker samtidig med, kan man næsten spise lige så meget man vil uden at tage på:)

Andre der irriterer sig over, den sure smiley der er når man ikke spiser fisk? Man kan jo få omega 3 på andre måder, feks. fra valnødder og hørfrø, som jeg spiser hver dag.
15 år31. marts 2009 kl. 21:22
Den fiske-smiley irriterer også mig..

Vil forresten lige anbefale naturbageriet til dem, der ikke kender den skønne bager :D
15 år1. april 2009 kl. 15:06
Jeg spiser mange quorn produkter som ekstra til grøntsager osv. Synes det smager vidunderligt og det findes efterhånden i mange varianter. Fars, små stykker, fileter og schnitzler. Det har et rimeligt protein indhold og kan bruges til mange forskellige ting. Forhandles i coop-butikker, dvs. kvickly, brugsen osv.
15 år8. april 2009 kl. 17:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });